۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش:

فرآیند ثبت یا اصلاح سفارش کتب درسی دانش‌آموزان اصفهانی آغاز شد

فرآیند ثبت یا اصلاح سفارش کتب درسی دانش‌آموزان اصفهانی آغاز شد

اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرآیند ثبت‌ یا اصلاح سفارش کتب درسی دانش‌آموزان از امروز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی منتجب اظهار داشت: با توجه به آغاز فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه از امروز ۲۵ مردادماه، اولیا و دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که در مرحله قبل موفق به ثبت سفارش نشده‌اند یا متقاضی اصلاح کتب ثبت‌نامی هستند، می‌توانند از فردا با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.

منتجب تأکید کرد: در این مرحله، امکان ثبت سفارش برای همه پایه‌ها وجود دارد و اولیا و دانش‌آموزان از پایه اول تا دوازدهم می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های فوق‌الذکر، کتب درسی موردنیاز خود را تهیه کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به این‌که کتب ثبت‌نام شده در مسیر توزیع قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به زمان محدود باقی‌مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید، اولیا و دانش‌آموزانی که هنوز موفق به ثبت سفارش کتب درسی نشده‌اند، در اسرع وقت نسبت به این کار اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

کد خبر 5862867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha