۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج:

حضور نماینده سنندج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

حضور نماینده سنندج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

سنندج- مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج گفت: نماینده سنندج با قدرت در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور پیدا خواهد کرد و با برنامه ریزی به عمل آمده امیدواریم به لیگ های بالاتر صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید جهان بین عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال ۹۱ تاکنون شاهد فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج هستیم.

وی افزود: تاکنون ۱۵ مقام قهرمانی استان را کسب کرده‌ایم و با حمایت مسئولان استانی و کشوری شاهد درخشش بیشتر این باشگاه در سطح کشوری خواهیم بود.

جهان بین خاطرنشان کرد: حضور در لیگ دسته سوم کشور و راه اندازی مدرسه فوتبال از برنامه‌های پیش روی این باشگاه است.

وی افزود: تنها باشگاه استان هستیم که یک دهه استمرار فعالیت را پشت سر گذاشته است و این روند در دهه دوم فعالیت ما ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: در حال حاضر در قالب مدرسه فوتبال در رده‌های مختلف به آموزش آکادمیک فوتبال می‌پردازیم و بدون شک در سال‌های آینده شاهد درخشش‌های بیشتر فوتبال سنندج در سطح ملی خواهیم بود.

جهان بین افزود: در حال حاضر بیش از هزار ورزشکار در قالب ۴۸ کلاس آموزشی در رده‌های سنی مختلف در مدرسه فوتبال این باشگاه در حال دریافت آموزش‌ها هستند.

وی اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان بی بضاعت به صورت رایگان در کلاس‌های این باشگاه حضور دارند و این نگاه ویژه همواره وجود خواهد داشت و از این استعدادها حمایت خواهیم کرد.

علیرضا مجیدی مؤسس باشگاه آبیدر نیز در این جلسه اظهار داشت: تا سال ۹۰ شاهد تعطیلی همه باشگاه‌های شهرستان سنندج بودیم و هیئت شهرستان به عنوان نماینده شهرستان در لیگ استانی شرکت کرد و این مهم برای فوتبالیست‌های سنندجی به یک دغدغه بزرگ تبدیل شد و زمینه تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر فراهم شد.

وی افزود: برای باشگاه آبیدر در گام نخست مبحث اخلاق، گام دوم مبحث تحصیل دانش آموزان و سپس در گام سوم مبحث فوتبال مدنظر بوده و خواهد بود.

مجیدی خاطرنشان کرد: طی این مدت تاکنون از حمایت‌های ویژه فوتبال دوستان سنندجی بهره مند بوده‌ایم.

وی افزود: برای حضور موفق در لیگ دسته سوم کشور نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستیم.

مجیدی تصریح کرد: با مشارکت ۲۰ مربی فوتبال تمام تلاش خود را از سال ۹۷ برای تقویت تیم‌های پایه و مدرسه فوتبال به کار گرفته‌ایم.

کد خبر 5863365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha