۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۵۰

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

برگزاری دهمین جشنواره سراسری شعر بسیج در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری دهمین جشنواره سراسری شعر بسیج در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج_ مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهمین جشنواره سراسری شعر بسیج «افق‌های روشن» در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی جمشیدی افزود: یازدهمین جایزه داستان کوتاه «ادب» و دهمین جشنواره سراسری شعر بسیج «افق‌های روشن» در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سالهاست موضوع فرهنگ و هنر یکی از دغدغه‌ها و نگرانی های اصلی مقام معظم رهبری است، ابراز داشت: در راستای پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و بنا به صلاحدید سازمان بسیج هنرمندان کشور و با توجه به وضعیت فرهنگی و هنری امروز جامعه و اثرگذاری فرهنگی که احساس می‌شد، برگزاری جشنواره‌هایی در دستور کار قرار گرفت.

جمشیدی گفت: با دعوت از سازمان‌ها و نهادهای دغدغه مند در بحث فرهنگ و هنر و با هدف جذب مشارکت و استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان و رونق بخشی کمی و کیفی به جشنواره‌ها و به منظور تبیین شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی و پاسداشت مجاهدت تلاشگران عرصه‌های گوناگون جهاد علمی و فرهنگی، جلسه ستاد برگزاری جشنواره‌ها تشکیل شد.

جمشیدی ابراز داشت: مقرر شد که پوستر جشنواره‌ها با مشارکت این نهادها و سازمان‌ها طراحی شود و از تمامی ظرفیت‌های این سازمان‌ها برای رساندن صدای فراخوان جشنواره‌ها در سرتاسر استان با هدف شناسایی استعدادها و نخبگان ادبی استان استفاده شود.

وی بیان کرد: نویسندگان و هنرمندان عزیز دو عرصه ادبیات داستانی و شعر از امروز تا پایان شهریور ماه آثار خود را در قالب فایل Word و در موضوعاتی که در پوسترهای هر جشنواره اطلاع رسانی شده به دبیر خانه ستاد با شماره تماس ۰۹۳۳۱۹۶۶۷۲۰ از طریق «پیام رسان ایتا» ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان افزود: همچنین افراد می‌توانند به صورت حضوری به آدرس یاسوج_ خیابان پاسداران، ساختمان تخصصی اقشار سازمان بسیج هنرمندان مراجعه و آثارشان را به دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره‌ها تحویل دهند.

کد خبر 5863511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha