۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۱۰

کتاب «رویای سفر، ایتالیا» برای گردشگران ایرانی منتشر شد

کتاب «رویای سفر، ایتالیا» برای گردشگران ایرانی منتشر شد

کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» به عنوان دومین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر در ۴۸۰ صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» زیر نظر آرش نورآقایی و با همکاری بیش از بیست نویسنده و بیش از ده نفر در بخش‌های فنی منتشر شده است.

نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورها تحت «رؤیای سفر، پاریس» در همان برهه زمانی منتشر شد که از هیاهوی مسافران در شهرها و مقاصد گردشگری خبری نبود.

اما دومین جلد با عنوان «رؤیای سفر، ایتالیا» زمانی در دستان مخاطب قرار می‌گیرد که چندی ست از شدت پاندمی کرونا کاسته و شر این ویروس از سر مردمان جهان و از سر سفرهاشان کم شده است.

در یازده فصل مندرج در این کتاب، گردشگران ایرانی خواننده روایت‌های دلنشینی از جغرافیا و تاریخ ایتالیا و هنرهای مختلف اعم از معماری، نقاشی، موسیقی، سینما و ادبیات این سرزمین خواهند بود؛ با اهمیت مُد و پوشاک آشنا خواهند شد، طعم خوراک آن را خواهند چشید و از جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی این کشور مطلع می‌شوند.

در ادامه روابط ایران و ایتالیا از منظر اسطوره و ادبیات مورد توجه قرار خواهد گرفت و شرحی از روابط سیاسی و تجاری، مذهبی و فرهنگی این دو کشور به میان خواهد آمد. هم‌چنین جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و ناملموس مرکز، شمال و جنوب ایتالیا به تفصیل برای خواننده‌ی مشتاق به تصویر کشیده خواهد شد. رُم، فلورانس، پیزا، ونیز، میلان، بولونیا، تورینا، ورونا، جنوا، ناپل، لچه و پالرمو تنها برخی از شهرهای مقصد در این کتاب هستند.

کد خبر 5864925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha