۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۱۱

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در بهاباد برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در بهاباد برگزار شد

یزد- جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در بهاباد با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان دستگاه های اجرایی دولت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار بهاباد در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر، خدمات دولت سیزدهم در شهرستان بهاباد را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: دولت سیزدهم علیرغم تحریم های ظالمانه و مشکلاتی که داشت اقدامات بسیار درخشانی را در شهرستان کم برخوردار بهاباد داشته است.

علیرضا تیموری با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره و تبیین سبک خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: حادثه هشتم شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر معیاری برای شناخت جبهه حق و باطل بود.

تیموری با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم کارهای خوبی در زمینه های جاده، بهداشت و درمان و آبرسانی به ۵۸ روستا، مسکن جوانان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان در این شهرستان انجام شده است، گفت: شهرستان بهاباد ظرفیتهای بسیار مناسبی برای پیشرفت دارد.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، تجلیل از کارمندان نمونه دولت، برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان دولت، گلباران مزار شهدا و بهره برداری از پروژه های عمرانی از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار بهاباد همچنین طی احکامی جداگانه، مهدی شجاعی به سمت دبیر، محمدحسن شیخ زاده به سمت مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، سعید تیموری به سمت مسئول کمیته هماهنگی افتتاح طرح و پروژه ها، مهدی اسماعیلی به سمت مسئول کمیته فرهنگی اجتماعی، مرتضی محی الدینی به سمت مسئول کمیته روستایی و عشایری بخش آسفیچ، عباس شیرریز به سمت مسئول کمیته روستایی و عشایری بخش مرکزی و منصوره دهقان زاده را به سمت مسئول برگزاری مراسم و میز ارتباطات مردمی منصوب کرد.

کد خبر 5865468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha