۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

۴۰۰۰نفر از همسران پیشکسوتان دفاع مقدس استان تجلیل می شوند

۴۰۰۰نفر از همسران پیشکسوتان دفاع مقدس استان تجلیل می شوند

یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار نفر از همسران پیشکسوتان و زنان پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد هاشمی‌مهر ظهر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد، ۶۵۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند.

وی بیان داشت: ادارات، نهادها و سازمان‌ها در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌ویژه همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت با محوریت تجلیل از زنان پیشکسوت و همسران پیشکسوتان دوران دفاع مقدس همکاری لازم را داشته باشند.

هاشمی مهر تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ هزار رزمنده به جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس فرستاد و با یکهزار و ۸۰۰ شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۱۷ آزاده دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرد.

وی افزود: باید دلاورمردی‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به درستی به رشته تحریر درآید و جهاد تبیین بهترین عرصه برای معرفی این رشادت‌ها به نسل امروز است.

هاشمی مهر با بیان اینکه امنیت و قدرت امروز ایران اسلامی، دستاورد پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است، گفت: ما وظیفه داریم از آن همه ایثار و ازخودگذشتگی به طور شایسته تجلیل کنیم و عزت امروز ما مدیون رزمندگان و ایثارگرانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند و برای دفاع از خاک میهن جانفشانی کردند.

کد خبر 5865945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha