نماینده لبنانی:تهدید بیروت مساوی است با بازگشت تل‌آویو به عصر حجر

نماینده لبنانی:تهدید بیروت مساوی است با بازگشت تل‌آویو به عصر حجر

یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت تهدید این کشور به عصر حجر بازخواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «ایهاب حماده» عضو فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت لبنان تاکید کرد که مقاومت معادله جدیدی را ترسیم کرده است؛ تهدید کردن لبنان به بازگرداندن این کشور به عصر حجر مساوی است با بازگرداندن رژیم صهیونیستی به عصر حجر.

وی در جریان یک مراسم بیان کرد: به همگان اعلام می‌کنیم که توطئه چینی‌های دشمن بی نتیجه بوده است. مقاومت امروز در همه جا حضور دارد و معادلات را تغییر داده است.

حماده تصریح کرد: این تغییر معادلات تنها در سطح لبنان نیست بلکه در سطح منطقه بوده و مقاومت تبدیل به یک بازیگر اصلی در سطح جهان شده است.

وی اضافه کرد: محافظت از خاک لبنان با کمک معادله سه گانه ارتش، مقاومت و ملت صورت می‌گیرد؛ معادله‌ای که خشم بسیاری از افراد را برانگیخته است اما همچنان در حال نتیجه دادن است. ما در این دوره توانستیم حقوق دریایی لبنان را بگیریم.

«اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اذعان کرد که در نبرد آینده میان این رژیم و مقاومت، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به هدفی راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جنگ آینده میان این رژیم و مقاومت، روزانه ۳۵۰۰ موشک به سوی اراضی اشغالی پرتاب خواهد شد و علاوه بر آن، هزاران پهپاد نیز روانه این اراضی خواهند شد.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی روز وقوع جنگ میان مقاومت و رژیم صهیونیستی را «روز قیامت» نامید و اذعان کرد که در این روز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی ضربه مرگباری از سوی مقاومت دریافت خواهد کرد و پس از آن دیگر نخواهد توانست که خود را بازیابد.

این در حالی است که «گادی شامنی» فرمانده سابق منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به عملیات مقاومتی اخیر «حواره» که به هلاکت ۲ شهرک‌نشین صهیونیست انجامید، پیش‌بینی کرد که دامنه عملیات‌های مقاومتی و درگیری میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها افزایش خواهد یافت.

شامنی درباره سید حسن نصرالله نیز گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به خوبی می‌داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. نیروهای حزب الله همواره در حالت آمادگی به سر می‌برند و می‌دانند که ما ضعف داریم و کابینه حتی از سایه خود هم می ترسد.

کد خبر 5866559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha