۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶

سرپرست فرمانداری ویژه ری:

عملیات تکمیل کمربندی دوم تهران پس از ۳۰ سال آغاز شد

عملیات تکمیل کمربندی دوم تهران پس از ۳۰ سال آغاز شد

ری- سرپرست فرمانداری ویژه ری گفت: عملیات تکمیل کمربندی دوم تهران که بیش از ۳۰ سال به صورت نیمه تمام رها شده بود، با تخصیص اعتبار لازم آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بشارت بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دولت گفت: با استقرار دولت سیزدهم مردم شریف ایران شاهد روی کار آمدن دولتی هستند که بیشترین پیروی و تبعیت را از منویات مقام معظم رهبری داشته و با انتخاب عناوین دولت مردمی، دولت انقلابی از ابتدای شروع به کار مجموعه دولت کار و عمل جهادی در سراسر کشور آغاز شد و با قدرت ادامه دارد که امروز نیازمند به تصویر کشیده شدن و تبیین عمومی اقدامات و خدمات دولت هستیم.

بشارت ادامه داد: با استقرار دولت سیزدهم تاکنون اقدامات بسیار خوبی در کشور به ویژه در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته انجام شده و یا در حال انجام می‌باشد، به طور مثال در سطح ری رقمی بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری را داریم که نقش بسزایی در پیشرفت شهرستان و رفع معضلات و کمبودهای آن دارد.

وی افزود: طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در حوزه آموزش و پرورش تعداد هشت پروژه آموزشی به بهره برداری رسیده و یا در ایام پیش رو افتتاح خواهد شد که علاوه بر آن مجدداً رقمی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان جهت توسعه و تکمیل طرح‌های حوزه آموزش و پرورش تخصیص داده شده است. در حوزه راه‌های مواصلاتی طرح‌هایی مانند کمربندی دوم تهران که بیش از ۳۰ سال به صورت نیمه تمام رها شده بود به برکت سفر سال گذشته ریاست جمهور عملیات تکمیل آن با تخصیص اعتبار لازم آغاز و با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

فرماندار ویژه ری با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای دولت برای عموم مردم عنوان کرد: در سطح ری اقدامات بسیار خوبی در حوزه پروژه‌های عمرانی در حال انجام است، رقمی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار مجموعه دهیاری‌های این شهرستان قرار دارد که ۶۰ درصد یعنی ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد که رقم بسیار خوبی است. اما متأسفانه پیش از این اطلاع رسانی‌ها بسیار محدود و ناقص انجام شده است و مردم از بخش بزرگی از اقدامات مجموعه دولت در سطح شهرستان بی اطلاع می‌باشند.

بشارت افزود: خوشبختانه امسال با برنامه ریزی های انجام شده تمامی پروژه‌ها و اقدامات عمرانی در سطح شهرها و روستاها احصا و گزارشات آن ارسال شده و به مرور به اطلاع شهروندان خواهد رسید که با توجه به حجم طرح‌های عمرانی در حال اجرا و یا آماده افتتاح، شهرستان ری قادر به کسب رتبه اول استان تهران در این زمینه خواهد بود.

کد خبر 5867320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha