۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۱۱۶؛

مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان برای اربعین مشکل ایمنی ندارند

مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان برای اربعین مشکل ایمنی ندارند

اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با اقدامات انجام شده مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان برای اربعین مشکل ایمنی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید رحیمی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: طرح اربعین حسینی (ع) پلیس راه خوزستان از ۲۷ مردادماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریورماه اجرا می‌شود. در این طرح با توان ۱۰۰ درصدی نیروهای پلیس راه خوزستان و دیگر نیروهای کمکی، خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) انجام می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های خوزستان در محورهای منتهی به مرزها گفت: با توجه به اقدامات ایمنی از جمله اصلاح نقاط حادثه‌خیز، نصب علائم ترافیکی، خط‌کشی‌ها، روشنایی‌ها و اصلاح مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه که در پنج ماه گذشته در خوزستان انجام شده است، شرایط نسبتاً مطلوبی نسبت به سال‌های گذشته در طرح اربعین داریم.

وی با بیان اینکه اغلب راه‌های خوزستان ۲ طرفه هستند، افزود: با این اقدامات، مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان مشکل ایمنی ندارند، اما باید توجه شود محورهای آزادراهی و بزرگراهی خوزستان بسیار کم هستند و به جز مسیر پل زال – ماهشهر، دیگر شبکه معابر خوزستان جاده‌های ۲ طرفه هستند که به کار بردن ملاحظات رانندگی در این راه‌ها و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی الزامی است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: پلیس راه و تمامی یگان‌های امدادی و راهداری در محدوده راه‌های اصلی و مبادی ورودی خوزستان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند و آماده خدمت‌رسانی به زوار حسینی هستند.

کد خبر 5867842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha