۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸

علی بهرامشاهی مسئول بسیج اساتید هرمزگان شد

علی بهرامشاهی مسئول بسیج اساتید هرمزگان شد

بندرعباس - علی بهرامشاهی با حضور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان، به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تکریم و معارفه رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان برگزار و از زحمات احسان کامرانی تقدیر و علی بهرامشاهی به عنوان سرپرست سازمان بسیج اساتید استان معارفه شد. احسان کامرانی اکنون معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان است.

سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: بسیج اساتید در جبهه‌های علمی کشور با سلاح دانش مسلح است و باید در این میدان با تربیت نیروهای مخلص، خط مقدم را از گزند دشمن و نفوذ آنان حفظ کند.

وی با بیان اینکه امید دشمن به انحراف جوانان و دانشجویان است تا بتواند ذهن آنان را منحرف کرده و در راستای سوء استفاده‌های غیرانسانی به‌کار بگیرد، خاطرنشان کرد: کلام معرفتی اساتید در کنار عرضه علم به دانشجویان می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

وی با بیان نقش بسیج در سازندگی کشور افزود: بسیج به‌عنوان نیروی مخلص خدا در همه صحنه‌ها برای خدمتگزاری حاضر بوده و در این مسیر همواره جان خود را نیز در طبق اخلاص گذارده و برای توسعه و پیشرفت کشور جانفشانی کرده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با اشاره به دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در جنگ تحمیلی با وجود مشقت‌ها و سختی‌هایی که به رزمندگان اسلام در آن برهه زمانی رفت اما موجب شد تا آرمان‌های ایثار و مقاومت به روی جوانان گشوده شود، مراتب سازندگی، تحصیل رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌ها به معنای واقعی شکل گرفته و به اوج برسد.

سالاری مکتب سردار سلیمانی را برآمده از همین دفاع مقدس دانست و تبیین کرد: مکتب سردار سلیمانی، مانند مکتب شهدای بزرگ انقلاب و اسلام در تذهیب نفس و تربیت جوانان نقش بزرگی ایفا کرد و موجب شد تا جوانان بتوانند با تأسی از این مکتب انسان‌ساز، حرکت‌های ارزشمندی را برای تثبیت و بقای انقلاب بردارند. این مکتب سرمایه‌های ذی‌قیمتی را تحویل جامعه داد تا مانند سدی فولادین در مقابل نفوذ دشمن بایستد و استکبار جهانی را از اعمال شوم خود ناامید کند.

کد خبر 5869523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha