۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶

رئیس هیئت فوتبال اردبیل:

«آینده‌سازان» تراکتور دوم در اردبیل خواهد بود

«آینده‌سازان» تراکتور دوم در اردبیل خواهد بود

اردبیل- رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل با حضور در لیگ دسته ۲ می‌تواند با همراهی هواداران پرشور، تیم دوم تراکتورسازی آذربایجان و استان اردبیل باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر پنجشنبه در مراسم آغاز به کار باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل اظهار کرد: این تیم با همراهی نخبگان ورزش استان اردبیل به ویژه فوتبال می‌تواند در سطح بسیار بالا درخشش داشته و استعدادهای ورزشی اردبیل را در سطح ملی و حتی جهانی معرفی کند.

وی تصریح کرد: با فعال شدن باشگاه آینده‌سازان اردبیل که در قالب هیئت مدیره، مدیرعاملی توانمند و همراهی پیشکسوتان این استان در فوتبال فعالیت منسجم خود را آغاز کرده، قطعاً با کمک دلسوزان و جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی می‌تواند در سطوح بالاتر درخشش داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۷۰ تیمی که در لیگ‌های اول و دوم و همچنین لیگ برتر بازی می‌کنند شامل سه وضعیت دولتی، نیمه دولتی و یا خصوصی هستند که تیم‌های دولتی با تزریق منابع نفت و مالیات در بهترین شرایط در فوتبال حاضر هستند و قدرت‌نمایی می‌کنند.

نوتاش افزود: برخی از تیم‌ها متصل به عوامل تأثیرگذار در کشور عمل می‌کنند که این باشگاه‌ها نیز عمدتاً وضعیت درآمدی و منابع مالی خوبی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باشگاه‌هایی که به صورت خصوصی مدیریت می‌شوند با انواع دغدغه‌ها و مشکلات روبه‌رو هستند و کار در این باشگاه‌ها دلی و از روی دلسوزی است و در سطح‌بندی مالی نیز وضعیت مالی چندان پایداری در این باشگاه‌ها مشاهده نمی‌شود.

نوتاش اضافه کرد: باشگاه آینده‌سازان اردبیل جز باشگاه‌های گروه سوم محسوب می‌شود که یک مدیر علاقه‌مندی در این حوزه با دلسوزی تمام و خارج از شهر و دیار خود در اردبیل سرمایه‌گذاری کرده تا جوانان و علاقه‌مندان فوتبال در این دیار بتوانند از فضای فوتبالی و شور و نشاط ایجاد شده، بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: شعبه دیگری از باشگاه تراکتور با علاقه‌مندان پرشور در قالب باشگاه آینده‌سازان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم با کمک هواداران و کادر دلسوز باشگاه شاهد درخشش تیم و کسب نتایج مناسب در سطح باشگاهی باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل ادامه داد: قطعاً در این مسیر باید هوشمندانه عمل کنیم تا بتوانیم با نگاه عمیق‌تر به تجربیات موفق، در حوزه تیم‌داری به اهداف شایسته دست پیدا کنیم.

کد خبر 5869902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha