۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

مسئول اداره میراث فرهنگی خفر اعلام کرد؛

ثبت جشنواره «گل نرگس» خفر در فهرست رویدادهای گردشگری ایران

ثبت جشنواره «گل نرگس» خفر در فهرست رویدادهای گردشگری ایران

خفر-مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر گفت: رویداد گردشگری «گل نرگس» شهرستان خفر در فهرست رویدادهای گردشگری ایران به ثبت رسید.

علی‌اصغر طاهری باب اناری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مراحل مستند نگاری و پیگیری امور اداری ثبت گل نرگس خفر در تقویم رویدادهای گردشگری کشور انجام شده است، گفت: این رویداد گردشگری در تاریخ ۲۴ مردادماه امسال به شماره ثبت ۰۲۰۲۱۶۲۳۹ در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده و هم زمان در هفته دولت ابلاغ شده است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر با اشاره به اینکه کشت گل نرگس قدمت دیرینه در این منطقه از فارس دارد، افزود: هرسال در فصل برداشت گل نرگس، جشنواره و برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود که مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در کنار این جشنواره محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی نیز عرضه می‌شود، عنوان کرد: برگزاری جشنواره گل نرگس در خفر گام مؤثری در جهت معرفی ظرفیت‌ها، صنایع‌دستی و سوغات این شهر است.

طاهری باب اناری عنوان کرد: از آنجا که شهرستان خفر دارای آب‌وهوای چهارفصل بوده و به لحاظ جغرافیایی محصولات متنوعی در آن کشت می‌شود موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرار گرفته است.

کد خبر 5873613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha