تداوم عملیات ضدصهیونیستی طی ساعات گذشته؛

هلاکت نظامی صهیونیست در غرب رام الله+فیلم

هلاکت نظامی صهیونیست در غرب رام الله+فیلم

منابع عبری از هلاکت نظامی صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر در غرب رام الله در جریان عملیات ضد صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع عبری از هلاکت نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۵ نفر دیگر در عملیاتی در غرب رام الله خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که طی این عملیات این ۶ صهیونیست با خودرو در نزدیکی ایست بازرسی در غرب رام الله زیر گرفته شده اند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرد که حال یکی از زخمی شدگان وخیم گزارش شده است.

این چهارمین عملیات ضدصهیونیستی از شب گذشته محسوب می شود.

اخبار ضد و نقیضی درباره عملیات استشهادی مخابره شده است برخی منابع از شهادت مجری عملیات پس از تعقیب و تیراندازی به سمت او خبر می دهند و برخی، روایت دیگری دارند.

واکنش حماس

حازم قاسم سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات در کرانه باختری علیه نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان که آخرین آن در غرب رام الله رخ داد، پیامی آشکار بود که امنیتی برای اشغالگران تا زمانی که سرزمین ما را اشغال کرده و به مقدسات ما تعدی می کنند، درکار نخواهد بود.

وی امروز پنجشنبه گفت: تشدید اقدامات مقاومتی در کرانه باختری نشان دهنده این است که مقاومت گسترده و تاثیرش روز به روز بیشتر می شود و اشغالگران ناتوان از توقف آن با وجود ارتکاب جنایات هستند.

محمد حماده سخنگوی حماس در قدس هم به عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام الله واکنش نشان داد.

وی افزود: عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام الله، وعده عملی مقاومت برای درهم کوبیدن ساختار امنیتی اشغالگران و آشکارکردن شکنندگی آن است.

حماده گفت: این عملیات تاکیدی مجدد بر آمادگی مبارزان و آمادگی عالی فلسطینیان برای واکنش نشان دادن به جنایات اشغالگران است.

وی بیان کرد: اشغالگران تاوان هر جنایتی علیه ملت ما را با جان نظامیان و شهرک نشینان خواهند داد. مبارزان ما هر راهی را برای نزدیک کردن پیروزی و تحقق آزادی ملت ما دنبال خواهند کرد و اشغالگران را از هر خیابان و اردوگاهی بیرون خواهند راند.

حماده گفت: درود بر مجری عملیات شجاعانه و قهرمانانه و مردان وفادار این سرزمین که وعده ها را محقق می سازند و ندای قدس را لبیک می گویند و با تمام امکانات وارد نبرد الاقصی می شوند و از اشغالگران هراسی ندارند و تهدیدات توخالی اشغالگران آنها را نمی ترساند.

واکنش جهاد اسلامی

مصعب البریم سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: عملیات شهادت طلبانه در مناطق مختلف کرانه باختری نشان دهنده این است که ملت فلسطین و مقاومت آن توان مقابله و شکست دشمن صهیونیست را دارد.

وی افزود: دشمن هم اکنون به سبب افزایش عملیات مقاومتی در نگرانی و وحشت به سر می برد و در کرانه باختری با بحران و تنگنای شدیدی روبرو است.

البریم گفت: گسترش دامنه عملیات گردانهای قدس و وارد کردن تلفات و خسارات به نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، پیامی آشکار به اشغالگران و شهرک نشینان است که فرصتی برای زندگی راحت ندارند.

وی افزود: عملیات غرب رام الله، دنباله رویارویی گردان نابلس است که به زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست منجر شد. دشمن با غافلگیری های بیشتری روبرو خواهد شد. مقاومت اجازه قتل زنان و کودکان و سالخوردگان و تعقیب مبارزان را به نظامیان صهیونیست نخواهد داد و تا شکست دشمن صهیونیست دست از فعالیت برنمی دارد.

البریم گفت: طی روزهای آتی هزینه اشغالگران را بالا خواهیم برد و عملیات های ضدصهیونیستی تشدید خواهد شد. با وجود کمبود امکانات اما مقاومت پویا است و مبارزان اراده مستحکم دارند. روزهای آتی آکنده از نگرانی برای نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان رژیم موقت خواهد بود. اشغالگران توان حفاظت از نظامیان و شهرک نشینان در برابر ضربات مقاومت را ندارند و این نشانه نزدیک بودن زوال آن در فلسطین است.

جبهه دموکراتیک فلسطین: اشغالگران تاوان سنگینی دادند

طلال ابوظریفه عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک فلسطین اعلام کرد: اشغالگران امروز تاوان سنگین جنایت حمله به نابلس را دادند.

وی افزود: اشغالگران تاوان سنگین تری به هر اندازه که جنایت بیشتری علیه ملت و سرزمین ما و مقدسات انجام دهند پرداخت خواهند کرد. آنها هرگز در کاهش عملیات ضدصهیونیستی راه به جایی نخواهند برد و گزینه مردم فلسطین مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان و مقابله با الحاق و شهرک سازی است.

کمیته های مقاومت فلسطین: دشمن صهیونیست بداند که در برابر جوانان به پاخاسته شکست خواهد خورد

کمیته های مقاومت فلسطین هم از این عملیات تمجید به عمل آوردند و بیان کرد: این عملیات تاکیدی بر ناتوانی دشمن صهیونیست در مقابله با مبارزان فلسطینی است.

در این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیست و سران فاشیست ان باید بدانند که تحرکات آنها برای ایجاد واقعیت جدید در قدس و مسجدالاقصی در برابر ضربات مقاومت و جوانان به پاخاسته در هر مکان از اراضی اشغالی شکست خواهد خورد و هر جنایت صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

۴ عملیات و هراس در اردوی صهیونیست‌ها

ضربات مقاومت در کرانه باختری از روز گذشته تاکنون درس فراموش نشدنی به اشغالگران داده است به ویژه که سلسله عملیات های شهادت طلبانه انجام شده است که شامل حمله با سلاح سرد و زیر گرفتن با خودرو و تیراندازی وانفجار در مناطق مختلف کرانه باختری بوده است.

صبح امروز رسانه های عبری از کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۵ نفر دیگر در غرب رام الله خبر دادند.

شب گذشته هم عملیاتی قوی درنابلس انجام شد و یک تانک اسرائیلی هدف قرار گرفت که یک افسر و سه نظامی صهیونیست زخمی شدند.

در الخلیل هم عملیات ضدصهیونیستی انجام شد که یکی از نظامیان صهیونیست زخمی شد.

شب گذشته همچنین یک فلسطینی در کوی المصراره در شهر قدس اشغالی دست به عملیات ضدصهیونیستی با سلاح سرد زد که بر اثر آن یک نظامی صهیونیست زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

هراس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تشدید عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری

یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید عملیات های ضدصهیونیستی در کرانه باختری، سطح آماده باش در کرانه باختری را افزایش داد.

یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی

خبر دیگر از فلسطین اینکه صبح امروز شهرک نشینان صهیونیست از باب المغاربه تحت حفاظت شدید نظامیان صهیونیست وارد مسجدالاقصی شدند.

کد خبر 5875574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha