۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶

در راستای ترویج فرهنگ نوآوری‌؛

تورهای دانشجویی فناوری راهیان پیشرفت طراحی و اجرا می شوند

تورهای دانشجویی فناوری راهیان پیشرفت طراحی و اجرا می شوند

طراحی و اجرای تورهای دانشجویی فناوری راهیان پیشرفت در نشست‌مشورتی با محوریت تقویت و توانمندسازی انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی‌وهنری دانشجویی و هسته‌های علمی تشکل‌های دانشجویی مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشورتی با محوریت تقویت و توانمندسازی انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و هنری دانشجویی و هسته‌های علمی تشکل‌های دانشجویی جهت حضور مؤثر در نهضت روایت پیشرفت و نیز زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و تسهیل‌گری برای توسعه واحدها و شرکت‌های فناوری نوپا در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

در این نشست مقرر شد، این معاونت در راستای منویات مقام معظم رهبری جهت روایت پیشرفت و نیز ایجاد زمینه‌های بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانشجویی به منظور پیگیری و تحقق موضوعات پیشرفت علمی و فناوری کشور به صورت نظام مند، به توسعه مراکز نوآوری فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها کمک کند.

مشارکت مؤثر تشکل‌های دانشجویی در محور نوآوری و فناوری و جشنواره بین المللی حرکت و رویش، حمایت از رویدادهای انجمن‌های علمی و فناوری دانشجویی مرتبط در گستره دانشگاهی، منطقه‌ای، ملی و بین المللی، همکاری‌های فی مابین در توانمند سازی دانشجویان مستعد و تیم سازی آنها برای ورود به عرصه فناوری و نوآوری و ورود به دوره پیش رشد، از مباحث مهمی بود که در این نشست مطرح شد.

همچنین پیرو تأکیدات ویژه وزیر علوم در راستای ترویج فرهنگ نوآوری و نوآوری فرهنگی ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری، انجمن‌های علمی و فناوری دانشجویی و هسته‌های علمی تشکل‌های دانشجویی جهت ارتقا و تعالی فضای فرهنگی و اجتماعی با مشارکت پویا و فعال دانشگاه‌ها مشارکت کنند و از دیگر موارد مهم مطرح شده در این نشست می‌توان به طراحی و اجرای تورهای فناوری راهیان پیشرفت، اشاره کرد.

کد خبر 5886485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha