۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰

امام جمعه جعفرآباد:

مشکلات مردم جعفرآباد با تدبیر مسئولان قضایی قابل حل است

مشکلات مردم جعفرآباد با تدبیر مسئولان قضایی قابل حل است

جعفرآباد-امام جمعه جعفر آباد مغان گفت: بدنه دستگاه قضایی از متدینین تشکیل شده و مشکلات با تدبیر مسئولان قضایی قابل حل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یاسر باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضائی بخش جعفرآباد اظهار کرد: دستگاه قضائی جعفرآباد در حوزه‌های مختلف مخصوصاً مواجهه با مباحث و مفاسد اقتصادی و بهداشتی که اثرات مخرب اجتماعی هم در جامعه دارد، نقش بسیار تأثیرگذاری ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مختلف، با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی امکان پذیر بوده، گفت: بدنه دستگاه قضائی از متدینین تشکیل شده و هرکجا مسائل به دستگاه قضا منتهی شود، با تدبیر مسئولان قضائی قابل حل است.

امام جمعه جعفر آباد مغان از دخالت بی مورد عده‌ی معدودی از مسئولان که باعث زیر سوال بردن استقلال دستگاه قضائی می‌شود گلایه کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه طبق قانون تمامی متهمان حق دفاع از خود دارند، از اینکه دستگاه قضائی جعفرآباد تحت تأثیر عوامل و جوهای کاذبی که بنا داشتند در مسیر رسیدگی به پرونده‌های قضائی خلل وارد کنند، قرار نگرفت مورد تقدیر است.

حجت‌الاسلام باقری در پایان با بیان اینکه باید امنیت تردد در محورهای مواصلاتی جعفرآباد مغان افزایش یابد، گفت: جعفرآباد منطقه‌ی ویژه، وسیع و دارای ظرفیت‌های فراوانی است، اقداماتی در راستای پیشرفت این منطقه انجام یافته ولی با وعده‌های عمل نشده‌ای هم مواجهیم به طوری که جعفرآباد مغان، معدن وعده‌های عملی نشده است.

کد خبر 5886622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha