۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

دشمن به دنبال فراموشی رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

دشمن به دنبال  فراموشی رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

شهرکرد_مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن به دنبال فراموشی رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر ذوالفقاری صبح چهارشنبه در دیدار وبیناری پیشکسوتان دفاع مقدس با مقام معظم رهبری اظهار کرد: سال گذشته در مراسمی که در محضر رهبر انقلاب بودیم ایشان برگزاری این برنامه‌ها را از بهترین، لازم‌ترین و مفیدترین جلسات عنوان کردند.

وی تصریح کرد: این برنامه می‌تواند یکی از راه‌های مقابله با تحریفات و راهبردهای دشمن در جهت فراموشی رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال، سومین سال برگزاری این برنامه است بیان داشت: از زمانی که کشور درگیر کرونا شد، مقام معظم رهبری به‌صورت مستقیم با همه رزمندگان دیدار دارند و می‌توان گفت این برنامه جز بزرگ‌ترین نمودهای جهاد تبیین بوده و به‌نوعی این مراسم مخالف مسیر تحریف است.

ذوالفقاری افزود: بیش از یک هزار و ۳۵۰ برنامه متناسب با شرایط روز برای نوجوانان، جوانان، بانوان، بیانیه گام دوم انقلاب، شعار حماسی سال، بهره‌گیری از فضای مجازی و جهاد تبیین در سطح استان پیش‌بینی و در حال برگزاری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری جهاد مقاومت را محوری‌ترین برنامه دانست و عنوان داشت: علاوه‌بر این برنامه ۱۰ هزار پیشکسوت فعال دفاع مقدس استماع فرمایشات مقام معظم رهبری را خواهند داشت.

کد خبر 5890169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha