۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۱۳

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

سیدمحمد موسوی: دیدار با تایلند از خیلی بازی‌های دیگر سخت تر بود

سیدمحمد موسوی: دیدار با تایلند از خیلی بازی‌های دیگر سخت تر بود

ملی پوش والیبال ایران گفت: تیم هایی مثل تایلند شرایط متفاوتی دارند و باید برابر این تیم ها تمرکز بالایی داشته باشیم تا غافلگیر نشویم.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، سید محمد موسوی پس از صعود تیم ملی والیبال به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی گفت: این بازی برای ما که بازی می کنیم سخت تر از بازی کردن جلوی بهترین تیم های این تورنمنت است و اگر با تمام توان بازی نکنیم ممکن است اتفاقی بیفتد و سورپرایزی شوید.

ملی پوش ایران ادامه داد: در این بازی‌ها تنها برابر بحرین یک ست غفلت کردیم در مقابل تیم ضعیف تر بازی کردن و انگیزه داشتن انها و ۱۰ صبح بازی کردن سخت است امیدوارم مرحله بعد هم موفق باشیم و به مدال طلا برسیم.

وی در خصوص اینکه حریف احتمالی ایران در دور بعد قطر خواهد بود، گفت: هر تیمی بیاید باید صددرصد توان خود را بگذاریم فقط به طلا نیاز داریم و قبل از المپیک به ما اعتماد به نفس می دهد.

موسوی در خصوص سفر طولانی به برزیل جهت حضور در مسابقات انتخابی جهان گفت: خیلی در جریان جزییات پرواز نیستم ولی حدود ۲۸ ساعت روی هوا هستیم. ۱۵ ساعت اختلاف ساعت داریم و باید این مدت حرفه ای زندگی و خوب تمرین کنیم. روزهای بازی وزنه می زنیم تا اوج بدنمان در انتخابی المپیک بماند و کار سخت است و سفر سختی است در راه داریم. دو بازی اول بسیار مهم است و امیدوارم دو روز زودتر برسیم.

کد خبر 5891485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha