۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶

همزمان با اولین روز از سال تحصیلی جدید؛

حضور علم اندوزان در مدارس سراسر استان تهران/«مهر مهدوی» آغاز شد

حضور علم اندوزان در مدارس سراسر استان تهران/«مهر مهدوی» آغاز شد

تهران- دانش آموزان در استان تهران همزمان با سراسر کشور برای علم اندوزی راهی مدرسه شدند و مسئولین نیز با حضور در مراکز آموزشی به استقبال «مهر مهدوی» رفتند و به دانش آموزان خوش آمد گفتند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: خیابان‌های پایتخت امروز متفاوت از روزهای گذشته کارشان را آغاز کردند، امروز اولین روز از سال تحصیلی جدید است و دانش آموزان و اولیا و مسئولان مدارس همه به میدان آمدند تا یک سال جدید را با عشق و آرامش آغاز کنند.

زنگ «مهر مهدوی» در استان تهران نیز همزمان با سراسر کشور به صدا در آمد و مسئولان از رئیس جمهور تا وزرا و مدیران کل همگی در صحنه حضور پیدا کردند تا ضمن خوش آمد گویی به دانش آموزان برای ورود و حضور در صحنه علم و دانش برایشان آرزوی موفقیت کنند، امروز رئیس جمهور با مهربانی مهر را به دانش آموزان بهارستانی تقدیم کرد و از آموزگاران خواست تا مقوله دانش را جدی تر دنبال کنند، تاکید رئیس جمهور بر افزایش دانش و تربیت دانش آموزان به خوبی مبین این موضوع است که باید کار مدرسه و آموزش و پرورش در اولویت همه امور باشد.

زنگ بازگشایی مدارس در ملارد / ‏۱۰۰‬ کلاس آموزشی به مدارس شهر اضافه شد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به رسم همه ساله در مراسمی نمادین با حضور جابر کریمی فرماندار ملارد، حجت الاسلام خوبانی امام جمعه، سرهنگ جهانی‌نژاد فرمانده سپاه، تیموری راد مدیر اداره آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان در هنرستان کار و دانش دخترانه «نور» واقع در بلوار راغب سرآسیاب نواخته شد.

فرماندار ملارد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم.

کریمی افزود: امسال نیز تلاش مجموعه مسئولان بر این است تا دانش‌آموزان و فرهنگیان در آرامش به فرایند آموزش و یادگیری بپردازند و امیدواریم قله دانش و موفقیت به دستان دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی فتح شود.

کریمی خطاب به دانش‌آموزان گفت: برای حضور شما در مدارس، زحمات زیادی کشیده شده و برای این مهم باید تجهیزات و امکانات فراهم شود تا شما بتوانید در شرایط مناسب تحصیل کنید.

وی تشریح کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز و ۴ هزار معلم در مدارس شهرستان فعالیت می‌کنند و آماده‌سازی این مدارس، برنامه‌ریزی و هماهنگی بسیاری را می‌طلبد تا دبیران و دانش‌آموزان دغدغه‌ای جز آموزش و تربیت نداشته باشند.

فرماندار ملارد افزود: ۱۰۰ کلاس آموزشی به مدارس ملارد اضافه شده و تلاش کردیم تا جمعیت کلاس‌ها به زیر ۴۰ نفر دانش‌آموز برسد.

حضور علم اندوزان در مدارس سراسر استان تهران/«مهر مهدوی» آغاز شد

دانش آموزان گیلاوند با شاخه گل راهی کلاس درس شدند

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید مدارس شهر دماوند صبح امروز همزمان با نخستین روز از ماه مهر با حضور مدیریت شهری در مدرسه متوسطه اول شهید سلیمانی مسکن مهر منطقه گیلاوند نواخته شد.

بر اساس این گزارش در این آئین، رضایی‌مهر شهردار دماوند، وحید رضایی رئیس و مهناز اکبری عضو شورای اسلامی شهر دماوند، یاسر مقصودی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش دماوند، حجت‌الاسلام کریمانی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران، فاطمه صدیفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و جمعی از دبیران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها حضور داشتند.

گفتنی است که دانش‌آموزان این مدرسه، پس از نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در کلاس‌های درسی حضور پیدا کردند.

لازم به ذکر است، از طرف مدیریت شهری دماوند، یک شاخه گل در نخستین روز سال تحصیلی به دانش‌آموزان مدرسه شهید سردار سلیمانی مسکن مهر منطقه گیلاوند اهدا شد و از امروز ۱۳۵ واحد آموزشی در سال تحصیلی جدید با حضور بیش از ۱۹ هزار دانش‌آموز کار خود را در شهرستان دماوند آغاز کردند.

حضور علم اندوزان در مدارس سراسر استان تهران/«مهر مهدوی» آغاز شد

۱۹ هزار دانش‌آموز دماوندی راهی کلاس‌های درسی مدارس شدند

همزمان با نخستین روز سال تحصیلی جدید آئین بازگشایی مدارس طی مراسمی نمادین در مدرسه احمد ابراهیمی شهر دماوند با حضور حجت‌الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه دماوند، رسولی‌نژاد نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای، فروتن مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند، سرهنگ فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، مهرابی عضو شورای اسلامی شهر دماوند، دانش‌آموز معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند، سروان مهدوی‌نیا رئیس کلانتری ۱۲ مرکزی دماوند، خانواده شهدا و کادر آموزشی مدرسه برگزار و به همین مناسبت ۱۳۵ واحد آموزشی در شهرستان دماوند ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز راهی کلاس‌های درسی شدند.

معلمان و دانش‌آموزان در حوزه مهارت‌آموزی در سال تحصیلی جدید تلاش و پشتکار داشته باشند

محمد فروتن، رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند در آئین بازگشایی مدارس اظهار داشت: سال تحصیلی جدید در شهرستان دماوند را با شعار «توانمندسازی و مهارت‌آموزی در پرتو مهر مهدوی» آغاز می‌کنیم.

وی افزود: انشاالله معلمان و دانش‌آموزان در حوزه مهارت آموزی تلاش نهایت تلاش و پشت کار داشته باشند.

حضور علم اندوزان در مدارس سراسر استان تهران/«مهر مهدوی» آغاز شد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه شهید احمد اسفندیار شهر ارجمند نواخته شد

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور بخشدار ارجمند، فرماندهان نظامی و انتظامی بخش، شهردار و اعضای شورای شهر ارجمند، رئیس شورای بخش، مدیران ادارات بخش و جمعی از اولیا دانش آموزان زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه شهید احمد اسفندیار شهر ارجمند نواخته شد.

حضور علم اندوزان در مدارس سراسر استان تهران/«مهر مهدوی» آغاز شد

روز اول مهر مدرسه «ماندگار شهید مدرس» شهرری میزبان نماینده مجلس بود

بر اساس ایم گزارش در شهرری نیز همزمان با فرارسیدن اول مهر، آئین آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در مدرسه ماندگار شهید مدرس شهرری با حضور سیدعلی یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، ایمانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ری، مدیران، معلمین و مربیان برگزار شد.

حضور علم اندوزان در مدارس سراسر استان تهران/«مهر مهدوی» آغاز شد

نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار در آموزشگاه «شهدای کهنک» و مدرسه شادروان «ملوک زندی» پیشوا

در روز ولادت شهید والامقام «حسین خواری‌» آئین «گلبانگ مقاومت و ایثار» همزمان با سراسر کشور در شهرستان پیشوا نواخته شد.

بر اساس این گزارش همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و اولین روز ماه مهر و سال تحصیلی جدید، زنگ مقاومت و ایثار طی آئینی با سخنرانی جناب سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه، و با حضور سرگرد جنیدی مسئول بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان، رزمندگان، فرهنگیان و دانش‌آموزان و کادر آموزشی و خانواده معظم شهدا، در آموزشگاه متوسطه دوره اول «شهدای کهنک» و آموزشگاه متوسطه دوره اول «شادروان ملوک زندی» شهرستان پیشوا نواخته و همچنین در روز ولادت شهید والامقام حسین خواری، از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

حضور علم اندوزان در مدارس سراسر استان تهران/«مهر مهدوی» آغاز شد

زنگ مهر در ورامین امام رضایی شد

حضور علم اندوزان در مدارس سراسر استان تهران/«مهر مهدوی» آغاز شد

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر در ورامین نیز با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مجید درویشی، فرماندار ورامین و سایر مسئولین و دانش آموزان در هنرستان کار و دانش «شهید عباسپور» این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این، گزارش در این مراسم پرچم متبرک رضوی میهمان دانش آموزان بود تا آغاز سال تحصیلی امام رضایی شود.

بهارستان با افتتاح ۱۵۰ کلاس میزبان رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش شد

حضور علم اندوزان در مدارس سراسر استان تهران/«مهر مهدوی» آغاز شد

مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور رئیس جمهور در مدرسه شهید «امیر کمندی» شهرستان بهارستان برگزار شد و ایشان با حضور در کلاس درس دانش آموزان به آنان خوش آمد گفت و به گفتگو پرداخت.

بر اساس این گزارش آغاز مهر در بهارستان با افتتاح ۱۵۰ کلاس با حضور رئیس جمهور انجام شد.

بر اساس این گزارش طی این آئین ۱۰ مدرسه نوساز با ۱۵۰ کلاس درس صبح مصادف با نخستین روز از مهرماه با حضور رئیس جمهور در شهرستان بهارستان افتتاح شد. که این ۱۰ مدرسه با استفاده از توان مهندسان ایرانی و در کمتر از چهار ماه پس از کلنگ زنی، ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

کد خبر 5892266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha