۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۰

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی خبر داد؛

ارائه خدمت مواکب خراسان‌جنوبی به ۱۴ هزار زائر پاکستانی

ارائه خدمت مواکب خراسان‌جنوبی به ۱۴ هزار زائر پاکستانی

بیرجند_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای برپایی مواکب در استان تاکنون به ۱۴ هزار زائر پاکستانی خدمات مختلف ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام پرویز بخشی پور عصر در نشست خبری با رسانه های گروهی اظهار داشت: خراسان جنوبی در مسیر زائران پاکستانی در برکشت از مسیر اربعین بوده که به هیمن جهت برای میزبانی از این زائران مواکبی در مسیر حرکت این زائران در سطح استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول مسیر برگشت زائران پاکستانی از مراسم پیاده‌روی اربعین در محدوده خراسان جنوبی پنج موکب برای پذیرایی از این زائران وجود دارد، یادآور شد: در این مواکبی خدماتی همچون پذیرایی، اسکان و دیگر خدمات ارائه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: این مواکب شامل موکب مزار سید علی نهبندان، موکب امامزادگان باقریه بیرجند، موکب مسجد ابوالفضل (ع) نهبندان، موکب امام زاده زید بن محمد قاین و موکب مسجدجامع مقدس خضری دشت بیاض هستند.

بخشی پور اضافه کرد: از ابتدای ایجاد این مواکب تاکنون به ۱۴ هزار زائر پاکستانی خدمات ادائه شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در این مواکب تا پایان سفر زائران پاکستانی د استان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این مواکب علاوه بر پذیرایی و اسکان و ارائه دیگر خدمات به زائران پاکستانی به دیگر زائران نیز به ارائه خدمات پرداخته و در طول این مدت به ۲۵ هزار و ۵۲۷ زائر مشهد الرضا (ع) نیز خدمات ارائه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: در این مواکب ۲۵ هزار و ۵۲۷ زائر ایرانی مشرف به مشهد مقدس نیز پذیرایی شدند و این مواکب تا زمان خروج زائران پاکستانی در استان برپا خواهد بود.

کد خبر 5892534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha