۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳

مشاوره فرمانده‌کل سپاه اعلام کرد؛

جهاد تبیین به معنای استفاده از نخبگان در جامعه است

جهاد تبیین به معنای استفاده از نخبگان در  جامعه است

شیراز- مشاوره فرمانده‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین بزرگترین ترس دشمنان اسلام است زیرا این معیار بر نقش آفرینی نخبگان در جامعه تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابراهیم جباری ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در شیراز بیان کرد: یک از سیاست‌هایی که در ایران اجرایی شده دیپلماسی همسایه محور است که این موضوع عاملی برای ترس دشمنان شده است.

وی اضافه کرد: افزایش آگاهی‌های اجتماعی یکی از روش‌هایی است که می‌تواند برنامه ریزی دشمنان برای ضربه زدن به کشور را خنثی کند.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین انواع جنگ، جنگ‌های ادراکی و شناختی است که افراد در این شرایط باید با آگاهی از فعالیت‌های دشمن، در تلاش برای خنثی کردن این اقدامات باشند.

سردار جباری تاکید کرد: قله جنگ ترکیبی جنگ نرم و بازی با قلب و روح و ذهن جوانان است از این‌رو هویت‌زدایی برنامه‌ای است که در اندیشکده‌های آمریکایی برای مقابله با ایران اسلامی نوشته شده است.

وی افزود: ایجاد سردرگمی در جامعه یکی از اهداف دشمن برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی ایران است.

سردار جباری گفت: دومین مرحله جنگ ادراکی، تردید در افکار عمومی و مردم است تا امید به آینده و اعتماد را در اذهان عمومی مردم تخریب کنند و گسست میان مردم و حاکمیت و جوانان نیز سومین راهبرد جنگ ادراکی است.

وی عنوان کرد: دشمن در تلاش است تا قلب مؤمنان را با نفرت سیاه کند و از این طریق برنامه‌های خود را اجرایی می‌کند.

کد خبر 5893211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha