۵ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۵

شهردار اردبیل:

شهرداری در رفع مشکلات شهری با مجموعه‌های مردمی همکاری می‌کند

شهرداری در رفع مشکلات شهری با مجموعه‌های مردمی همکاری می‌کند

اردبیل- شهردار اردبیل گفت: در راستای حل مشکلات مردم و مطالبات آنها شهرداری اردبیل با مجموعه‌های مردمی همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری شامگاه سه شنبه در مراسم تفاهم نامه همکاری مجمع مطالبه گران استان و قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی با شهرداری اردبیل اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری مجمع مطالبه گران استان و قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی با شهرداری اردبیل در راستای اجرای طرح دادرسان شهر ساماندهی مطالبات محله محور امضا شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری اردبیل از هرگونه کمک برای حل و فصل مسائل مردم در محلات مختلف شهر دریغ نخواهد کرد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه شهرداری از فعالیت با مجموعه‌های مردمی که حرف و نظر مردم را به گوش ما برسانند استقبال می‌کند، تصریح کرد: مطمئناً قسمتی از مطالبات مردم مربوط به شهرداری‌ها نمی‌شود که امیدواریم با تدبیر مجمع مطالبه گران از دوش شهرداری برداشته شود.

صفری گفت: بخشی از مسائل و مشکلات که مربوط به حوزه شهرداری است با بالاترین توان در خدمت خواهیم بود تا مردم محلات مختلف شهر اردبیل طعم خدمت رسانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بچشند.

در این مراسم مسئول مجمع مطالبه گران و قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان اردبیل نیز اظهار کرد: ما در این طرح در نظر داریم مطالبات به حق مردم را با استفاده از ظرفیت‌های کنش‌گران، معتمدین و فعالان محلات و پشتیبانی مجمع و قرارگاه تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

مهدی جدی افزود: در این راستا شهردار اردبیل قول مساعد دادند تا همکاری‌های لازم در راستای حل و فصل مشکلات مردم صورت گیرد.

وی ادامه داد: ما با کمک اهالی و نخبگان هر یک از محلات اقدام به احصای مسائل هر محله و راهکارهای احتمالی کرده و بر اساس الویت بندی خود این ساکنان اقدام به پیگیری و مطالبه‌گری از مسئولین مربوطه خواهیم نکرد.

کد خبر 5896244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha