۵ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۹

امروز چهارشنبه ۵ مهر؛

«بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه» نقد و بررسی می‌شود

«بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه» امروز چهارشنبه 5 مهر با حضور فعالان عرصه بورس در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه نوشته مصطفی حسین‌زاده امروز چهارشنبه ۵ مهر توسط فرهنگسرای رسانه و با مشارکت انجمن علمی بازاریابی ایران در دویست و هشتاد و هشتمین نشست تخصصی زرین قلم برگزار می‌شود. تاکنون بیش از ۲۸۰ جلسه از این ویژه برنامه در فرهنگسرای رسانه برگزار شده است.

در این مراسم علاوه بر نویسنده کتاب، محمودی احمدی‌شریف و محمدرضا مهدوی‌راد به عنوان منتقد در جلسه حضور دارند و درباره ابعاد مختلف علمی و پژوهشی این اثر به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه درباره شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران است. این‌کتاب از رساله پژوهشی دکتری در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با موضوع طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در حوزه بازار سرمایه برای شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران استخراج شده است.

هدف از انجام این پژوهش بررسی موضوعات موردنظر در حیطه بازاریابی در بازار سرمایه و نهادهای مالی، به‌ویژه شرکت‌های کارگزاری بوده است. از طرفی انجام طرح‌های پژوهشی - کاربردی در این حوزه که نتایج حاصل از آن بتواند نقشه راه و الگوی مناسبی برای تبیین، شناسایی و ارزیابی شاخص‌ها و مؤلفه‌های مهم این مقوله و انتخاب سیاست‌ها و تصمیم‌گیری برای مدیران باشد، ضرورت و اهمیت ویژه‌ای دارد.

نشست نقد و بررسی کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه امروز چهارشنبه ۵ مهر از ساعت ۱۵ با حضور علاقه‌مندان به حوزه کتاب، اهالی فرهنگ و رسانه در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

کد خبر 5896320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha