۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی:

معلمان ورزش و دانش‌آموزان آموزش‌های نجات غریق را فرا می‌گیرند

معلمان ورزش و دانش‌آموزان آموزش‌های نجات غریق را فرا می‌گیرند

بوشهر- رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: معلمان ورزش و دانش‌آموزان آموزش‌های نجات غریق را فرا می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری عصر چهارشنبه در مجمع عمومی و سالانه هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر جز سه هیئت برتر در سطح کشور است، اظهار داشت: در سال گذشته تمامی دوره‌های آموزشی این هیئت به‌صورت منظم برگزار شد.

وی اضافه کرد: در میزبانی مسابقات کشوری و برپایی اردوهای تیم ملی استان بوشهر در سال گذشته به نحوه شایسته این دو رویداد مهم فدراسیون برگزار کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، افزود: در بخش آموزش این فدراسیون با تغییرات و به‌روزرسانی اساتید در بخش‌های مختلف در بین ۵۶ فدراسیون وزارت ورزش جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

وی اعزام رشته غواصی به مسابقات جهانی خبر داد و بیان کرد: برای نخستین بار ورزشکاران رشته غواصی از سوی فدراسیون به مسابقات جهانی کویت اعزام شد و عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشتند.

حیدری افزود: با سرمایه‌گذاری استان بوشهر در رشته غواصی گرفتن مدال در مسابقات آسیایی در این رشته با توجه به ظرفیت بالای استان دور از انتظار نیست.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه فدراسیون نجات غریق و غواصی و وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: ۳۳ هزار معلم وظیفه آموزش بیش از ۱۴ میلیون دانش‌آموز برای نجات غریق برعهده دارند.

کد خبر 5897174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha