۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

«جلوه‌های خط و نقش» به نیاوران رسید

«جلوه‌های خط و نقش» به نیاوران رسید

نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی از آثار کامران کوهستانی و مجید رفیع‌پور در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، تابلوهای خوشنویسی و نقاشی با مروری از آثار این ۲ هنرمند با عنوان «جلوه‌های خط و نقش» از ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در گالری شماره ۱ این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شوند.

در این نمایشگاه ۴۴ اثر از مجید رفیع‌پور هنرمند نقاش، با استفاده از تکنیک رنگ روغن و ترکیب مواد در اندازه‌های ۱۰۰ در ۷۰ و ابعاد بزرگ‌تر و همچنین ۳۳ اثر نستعلیق از آثار هنرمند خوشنویس کامران کوهستانی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و اندازه‌های بزرگ‌تر به نمایش گذاشته می‌شوند.

کامران کوهستانی از استادان انجمن خوشنویسان ایران و مدرس هنر مراکز فرهنگی و دانشگاهی است که ۴۰ سال سابقه هنری دارد و تاکنون نمایشگاه‌های متعددی را به اتفاق همسر هنرمندش، نگارگر معاصر «رفعت موسوی» در داخل ایران و کشورهای مختلف برگزار کرده و این نمایشگاه نیز از پنجاه و پنجمین نمایشگاه‌های او است.

مجید رفیع پور از نقاشان هنرمندی است که بیش از ۳۰ سال سابقه هنری دارد. این هنرمند ظریف‌ترین تکنیک‌های نقاشی و نگارگری را از زنده یاد استاد «بیوک احمری» آموخته و این نمایشگاه را نیز به پاس تعالیم ارزنده آن هنرمند، به ایشان تقدیم کرده است. شرکت در بیش از ۱۰ نمایشگاه جمعی و برگزاری ۵ نمایشگاه انفرادی و همچنین برگزیده شدن در دومین بی‌ینال نقاشان ایران در سال ۱۳۷۳ از سوابق هنری مجید رفیع پور است.

نمایشگاه تابلوهای خوشنویسی و نقاشی با عنوان «جلوه‌های خط و نقش» روز جمعه چهاردهم مهر ماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند روزهای عادی از ساعت ۱۰ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این آثار بازدید کنند.

این نمایشگاه تا ۲۱ مهر دایر است.

کد خبر 5902358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha