۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

مدیرکل کانون پرورشی اردبیل:

هفته کودک فرصت مناسبی برای توجه به نیازهای کودکان است

هفته کودک فرصت مناسبی برای توجه به نیازهای کودکان است

اردبیل-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته کودک گفت: هفته ملی کودک فرصتی مناسب برای معطوف کردن توجه جامعه به نیازهای کودکان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ملیحه ملک‌زاده فرد بعد از ظهر شنبه در نشست با مسئولان کانون استان اردبیل با اشاره به آغاز هفته کودک اظهار کرد: برنامه‌های هفته کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ و با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» در مراکز کانون استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته کودک فرصتی مناسبی برای معطوف کردن توجه جامعه به نیازهای کودکان است، افزود: علاوه بر تأمین خوراک، پوشاک و سلامتی، کودکان نیازهای دیگری همچون نیازهای عاطفی، تربیتی و آموزشی دارند که در صورت پاسخ به‌موقع به این نیازها زمینه رشد و تربیت مناسب آن‌ها فراهم خواهد آمد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک در دو بخش «برای کودک» و «درباره کودک» با موضوع کودک و نوجوان و با هدف آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی برای مخاطب بزرگسالان برگزار خواهد شد.

ملک‌زاده فرد با اشاره به رایگان بودن عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز کانون همزمان با هفته روز کودک ادامه داد: برگزاری مراسم جشن روز جهانی کودک در مراکز کانون استان، برگزاری جشنواره استانی «یاغیش سسی»، تجلیل از برگزیدگان و افتخارآفرینان فراخوان‌ها و جشنواره‌ها، برگزاری نمایشگاه از آثار برگزیده فراخوان‌های بین‌المللی و پخش فیلم و پویانمایی در مراکز کانون از برنامه‌های قابل اجرا در هفته کودک در اردبیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان ساکن در مناطق کم برخوردار، رونمایی از نمایش طنز و موزیکال «هیولیا»، برپایی ایستگاه قصه در روستاهای تحت پوشش کتابخانه‌های سیار و گروه امداد فرهنگی کانون از دیگر برنامه‌های هفته کودک بوده که با حضور در مناطق کم برخوردار شهرستان کوثر به اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های بانشاط اقدام خواهد کرد.

کد خبر 5905125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha