موج شادی و همدلی در سرتاسر فلسطین همزمان با غرش طوفانی مقاومت

موج شادی و همدلی در سرتاسر فلسطین همزمان با غرش طوفانی مقاومت

با آغاز برق‌آسای عملیات غرورآفرین امروز «طوفان الاقصی» ضد اشغالگران، فلسطینیان در سرتاسر اراضی اشغالی و اردوگاه‌های جنوب لبنان به ابراز احساسات و پایکوبی و حمایت از مقاومت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در پی آغاز عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه، موجی از سرور و شادمانی کرانه باختری، فلسطینیان ساکن اراضی فلسطینی سال ۴۸ و اردوگاه‌های فلسطینی در جنوب لبنان را فرا گرفت.

بر پایه این گزارش، فلسطینی‌های نوار غزه پس از آغاز غرش موشک‌های نیروهای مقاومت به سرتاسر فلسطین اشغالی با تجمع در میادین و معابر شهر غزه به سر دادن شعار «زمان قدرتنمایی مقاومت غزه فرا رسیده است» ابراز شادمانی کردند.

ویدیوهای دریافتی از شهرک‌های مجاور همجوار با نوار غزه نشان می‌دهد که فلسطینیان پس از بازپس گیری شهرک‌های مجاور غزه، بر روی یک دستگاه خودروی نظامی «هامر» اشغالگران در حال هلهله کنان و شعار دادن ضد اشغالگران هستند.

در همین راستا، جوانان فلسطینی ساکن در شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری در واکنش به عملیات طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت غزه با تجمع در خیابان‌ها به ابراز احساسات به سر دادن شعار «شمشیرها از نیام خارج شده و ما فرزندان محمد ضیف‌ هستیم» پرداختند.

از سوی دیگر، طبق آخرین تصاویر و ویدئوهای دریافتی از شهرک‌های اشغالی اطراف نوار غزه حاکیست: فلسطینیان ساکن در شهر اشغالی قدس با راهپیمایی در معابر شهر قدس، با شلیک فشفه به پایکوبی و جشن پرداختند.

شهر نابلس نیز در کرانه باختری در پی آغاز طوفانی عملیات برق آسای موشکی مقاومت غزه ضد اشغالگران، با راهپیمایی خودجوش به ابراز احساسات پرداختند.

به گزارش المیادین، فلسطینی‌ها در دو شهرک رام الله و البیره واقع در کرانه باختری، با تجمع در معابر و خیابان‌ها از مقاومت در نوار غزه در برابر اشغالگران حمایت و ابراز شادمانی کردند.

به گزارش خبرنگار المیادین، همزمان با فراگرفتن موج سرور و شادمانی در میان فلسطینیان در سرتاسر اراضی اشغالی و اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان، گروه‌ها و مؤسسات فلسطینی نیز با پخش شیرینی و پخش سرودهای حماسی در میادین شهرها از گروه‌های مقاومت در فلسطین حمایت کردند.

از اردوگاه‌های فلسطینی در اراضی اشغالی و لبنان خبر می‌رسد که فلسطینیان از پیر و جوان گرفته تا بانوان و کودکان با تجمع خودجوش و برافراشتن پرچم فلسطین و پرچم‌های گروهک‌های مقاومت و پایکوبی در حال شعار دادن ضد اشغالگران هستند.

گفتنی است رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه، صبح امروز شنبه در واکنش به تجاوزات روزانه اشغالگران به مسجد الاقصی و حرم ابراهیمی با آغاز عملیات موشکی موسوم به «طوفان الاقصی» در ساعات اولیه فرودگاه‌ها و مواضع نظامی اشغالگران را هدف قرار دادند و همچنین، گروه‌های مقاومت امروز با شلیک هزاران موشک و راکت شهرک‌های اشغالی مجاور غزه را بمباران کردند.

همچنین، در عملیات برق آسای امروز رزمندگان مقاومت، یگان‌های نخبه رزمی مقاومت با تصرف شهرک‌های اشغالی مجاور نوار غزه توانستند شماری از نظامیان اسرائیلی را به اسارت بگیرند.

کد خبر 5905406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha