مقاومت اسلامی عراق حمله به پایگاه آمریکا در سوریه را به عهده گرفت

مقاومت اسلامی عراق حمله به پایگاه آمریکا در سوریه را به عهده گرفت

گروه مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد پایگاه نظامیان آمریکایی را در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه هدف حملات موفق موشکی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گروه مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای مسؤولیت حمله به پایگاه نظامیان آمریکا در میدان گازی کونیکو را به عهده گرفت.

گروه مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی عراق صبح امروز پنج شنبه پایگاه اشغالگران آمریکایی را در میدان گازی کونیکو در شمال شرق دیرالزور هدف حملات موشکی قرار دادند و اهداف با دقت مورد اصابت قرار گرفت.

منابع محلی اعلام کردند که در پی این حمله، نظامیان آمریکایی مستقر در این پایگاه به حالت آماده باش درآمده و جنگنده‌ها و بالگردهای آمریکایی نیز برفراز منطقه پرواز کردند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین مسؤولیت حمله به پایگاه آمریکایی «التنف» واقع در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن با استفاده از ۳ پهپاد را نیز به عهده گرفت. پهپادهای مذکور موفق شدند بر فراز پایگاه آمریکایی التنف پرواز کرده و آن را هدف حملات خود قرار دهند.

مقاومت اسلامی عراق روز گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن هشدار درباره افزایش حملات به اشغالگران آمریکایی، از هدف قرارگرفتن ۲ پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در استان الانبار عراق و «الحریر» واقع در شمال این کشور خبر داد و افزود که این پایگاه‌ها به وسیله پهپاد و بصورت دقیق مورد هدف قرار گرفتند.

کد خبر 5916311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha