۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰

گودرزی اعلام کرد؛

افزایش سامانه‌های بارشی طی آخر هفته

افزایش سامانه‌های بارشی طی آخر هفته

کارشناس هواشناسی گفت: بارش‌ باران در کشور آغاز شده‌است و امروز در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر، رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقتی را داریم.

فریبا گودرزی، کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره شرایط آب‌وهوایی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت: بارش‌ها در کشور آغاز شده‌است و امروز ما در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر، رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقتی را داریم. در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت هوای کشور در روز دوشنبه اظهار داشت: فردا شدت بارش‌ها در جنوب کشور کاهش پیدا می‌کنند و انتظار داریم در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب فارس بارش‌های پراکنده را ببینیم. از بعدازظهر سه شنبه ما ورود سامانه بارشی جدید به کشور را داریم که از مرزهای غربی وارد کشور می‌شوند. در بعدازظهر سه شنبه در بخش‌های غربی و جنوب‌غربی شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: در روز چهارشنبه این سامانه بارشی قدرت می‌گیرد و علاوه بر نقاط ذکر شده ما شاهد بارش در سواحل دریای خزر، زاگرس جنوبی و شمال شرق با وزش بادهای شدید خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود در آخر هفته بارش‌های خوبی را به خصوص در جنوب ببینیم. ما این خبر خوب را به هموطنان جنوبی خود می‌دهیم که در روز چهارشنبه بارش‌های خوبی را خواهیم داشت.

کد خبر 5918295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      4 1
      خدا رو شکر خوش خبر باشین
    • کوسه جنوب IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      7 0
      انشاالله رحمت الهی شامل تمام هموطنان عزیز بشه البته برای کسی زحمتی نداشته باشه. به قول قدیمی ها رحمتش بی زحمت باشه انشاالله...