۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱

فدراسیون در مورد مربی‌ام تصمیم می‌گیرد؛

حسن یزدانی: دوست ندارم در مورد تیلور و مبارزه با او حرف بزنم

حسن یزدانی: دوست ندارم در مورد تیلور و مبارزه با او حرف بزنم

حسن یزدانی ملی‌پوش کشتی آزاد با تاکید بر اینکه فدراسیون در مورد مربی سازنده‌اش و حضور او کنار تشک هنگام مبارزه با تیلور تصمیم می‌گیرد، گفت: البته دوست ندارم در مورد این مبارزه حرف بزنم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن یزدانی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران درباره اینکه «آیا انگیزه او برای حضور در المپیک پاریس زیاد است؟»، گفت: ۱۰۰ درصد. هیچ وقت بی‌انگیزه نبودم بلکه به آینده امیدوارم و برای آن تلاش می‌کنم تا بتوانیم با دعای خیر مردم نه تنها کشتی‌گیران بلکه همه ورزشکاران در المپیک بهترین نتایج را رقم بزنیم.

یزدانی در واکنش به صحبت‌های مربی‌اش مبنی بر اینکه اگر او در کنار تشک باشد، شکست تیلور امکان‌پذیر است، گفت: مربی سازنده‌ام از بچگی برای من زحمت کشیده است و قطعاً هم دوست دارم کنار بنده باشد. در آینده کادرفنی فدراسیون باید بابت این موضوع تصمیم بگیرند. من همیشه قدردان زحمات او هستم. الان هم در شهرستان در کنار او تمرین می‌کنم.

وی در واکنش به این سوال که آیا برای حضور مربی سازنده‌اش در کنار او درخواستی به دبیر داده است یا خیر، گفت: آقا پژمان در آینده تصمیم‌گیری می‌کند. من زیاد در بحث فنی و مربیگری دخالت نمی‌کنم. هر تصمیمی بگیرند ما تابع امر فدراسیون و سرباز تیم ملی هستیم.

ملی‌پوش کشتی آزاد در واکنش به این سوال که آیا مسابقه‌اش با تیلور مسئله ملی شده و فشار روانی به او وارد نکرده است، اظهارداشت: من زیاد اهل صحبت کردن نیستم. الان یک سال و نیم است که در این خصوص صحبت نمی‌کنم. دوست ندارم بابت این موضوع صحبت کنم. پیشکسوت‌ها و بزرگان کشتی محبت دارند و در صحبت‌هایشان نیم‌نگاهی به حسن یزدانی دارند. اما در صحبت‌هایشان مدام در مورد من صحبت می‌کنند. ان‌شالله هر چه خدا بخواهد همان اتفاق بیافتد.

کد خبر 5919488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha