۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷

امام جمعه اردستان:

عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را از بین برد

عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را از بین برد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی در اثر عملیات پرافتخار طوفان الاقصی فرو پاشید و موجب شد که مردم در سرزمین اسرائیل احساس نا امنی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های رژیم صهیونیستی امنیت فراگیر بوده است و با اینکه این رژیم دیواری به طول چندین کیلومتر در غزه ایجاد کردند و برجک‌هایی نیز درست کرده که نگهبانان از آن برای نظارت استفاده می‌کردند.

وی افزود: گروه حماس در این راستا اقداماتی انجام داد که ارتش‌های مسلح دنیا در برابر آن زانو زدند و مطابق با آیات قرآن کریم گروه‌های اندک بر گروه‌های بزرگ چیره می‌شوند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی موجب یک وحدت و اتحاد عمیق در میان مسلمانان در سطح جهان شد همچنین بسیاری از مردم کشورهای مختلف به حمایت از فلسطین پرداختند.

دهشیری تصریح کرد: هیمنه رژیم صهیونیستی در اثر عملیات پرافتخار طوفان الاقصی فرو پاشید و موجب شد که مردم در سرزمین اسرائیل احساس نا امنی کرده که مهاجرت معکوس رخ داد و اقتصاد آنان نیز تحت تأثیر قرار گرفت.

وی با اشاره به هشتم آبان و روز بسیج دانش آموزی، بیان کرد: در آستانه شهادت شهید فهمیده قرار داریم؛ شهید فهمیده گرچه به سن تکلیف شرعی نرسیده بود اما بلوغ سیاسی داشت و متوجه شد که می‌تواند یک نفره در مقابل دشمنان بایستد بنابراین جوانان ما نیز می‌توانند ایستادگی کنند.

امام جمعه اردستان یادآور شد: ثبت نام نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز انجام شده و در حوزه انتخابیه اردستان ۳۸ نفر ثبت نام کردند همچنین کار مربوط به بررسی صلاحیت‌ها نیز شروع شده است.

دهشیری با اشاره به طرح‌های نیمه تمام اردستان، خاطرنشان کرد: مصلی شهرستان اردستان از جمله طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان است که چندین سال است به همین شکل باقی مانده و اگر این مصلی ساخته شود برای شهرستان مفید خواهد بود.

کد خبر 5923008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha