۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۳۲

رئیس اداره راهداری خرم‌آباد خبر داد؛

رفع ۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های خرم‌آباد

رفع ۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های خرم‌آباد

خرم‌آباد - رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرم‌آباد از رفع چهار نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام خورشیدوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به عملکرد اداره راهداری در هفت‌ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت بهسازی ۷۰ کیلومتر از محورهای روستایی، روکش آسفالت ۱۲ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۱۸ کیلومتر روکش آسفالت محورهای روستایی این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: تنقیه و لایروبی ۵۵ دستگاه پل در محور اصلی فرعی و روستایی، ۴۵۰ تن لکه‌گیری و چاله گیری، ریزش برداری و پاک‌سازی محورها با حجم سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب، تیغ‌زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول ۱۰۰ کیلومتر و ایجاد ۵ کیلومتر هره خاکی را به‌عنوان بخشی دیگری از اقدامات هفت‌ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرم‌آباد، عنوان کرد: رفع چهار نقطه حادثه‌خیز، ۲۵ کیلومتر شانه سازی، ۱۵۰ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال، خاک‌برداری ۲۰ هزار مترمکعب، تعمیر و مرمت شش دستگاه پل آسیب‌دیده و ساخت و احداث پنج دستگاه پل و آبرو بخش دیگری از اقدامات شاخص طی هفت‌ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان خرم‌آباد است.

خورشیدوند، بیان کرد: خط‌کشی ۴۲۰ کیلومتر، نصب ۷۲۰ استوانه ایمنی، نصب ۶۵۰ تابلو و علائم ایمنی هشداردهنده، نصب ۱۵۰ عدد چشم‌گربه‌ای، نصب ۳۷ سرعت‌کاه، تولید و نصب ۲۰ فلش بتنی، نصب ۱۵۲ عدد بشکه ایمنی، ۶۱۰ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم است.

وی، به عملکرد این اداره در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل دروازه‌ای دو هزار و ۱۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل‌ونقل کالا، ۲۷ گشت مشترک با پلیس و ۳۵۸ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون‌های مربوط معرفی شده است.

کد خبر 5928087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha