۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۰۲

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد خبر داد؛

توزیع کود یارانه‌ای بر اساس اطلاعات سامانه جامع پهنه‌بندی

توزیع کود یارانه‌ای بر اساس اطلاعات سامانه جامع پهنه‌بندی

یزد- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد گفت: توزیع کود یارانه‌ای بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع پهنه بندی بین کشاورزان استان یزد خبر داد.

محمدحسن زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال جاری ۱۹ هزار و ۸۷۸ فقره حواله الکترونیکی توزیع کود یارانه‌ای از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی در استان به منظور تسهیل در فرآیند توزیع هدفمند، مصرف بهینه کود کشاورزی، حذف واسطه‌ها و حواله‌های فیزیکی صادر شده است.

وی با بیان اینکه سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی متصل است، عنوان کرد: تخصیص کود به کشاورزان بر اساس اطلاعات ثبت شده درسامانه جامع پهنه‌بندی انجام می شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد افزود: این سامانه امکان رصد، کنترل سریع و به‌روز نوع کود، مقدار و افراد تحویل‌ گیرنده را فراهم می‌کند.

زارعیان با اشاره به اینکه کودهای مورد نیاز کشاورزان برای کشت پاییزه باید به موقع در دسترس قرارگیرد، اعلام کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد مسئولیت تامین، تدارک و توزیع نهاده‌های کشاورزی به ویژه انواع کودهای یارانه ای را بر عهده‌ داشته و آن را به سراسر نقاط استان صادر می کند.

وی ادامه داد: کودهای یارانه ای موجود در انبار استان قبل از توزیع آزمایش و آنالیز می‌شوند و کشاورزان می‌توانند با اطمینان کامل از این کودها که با برند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عرضه می‌شود، استفاده کنند.

کد خبر 5932378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha