۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۷

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

کسب ۲۰۸ مدال ورزشی/ ساخت استادیوم بابل نیازمند اعتبار است

کسب ۲۰۸ مدال ورزشی/ ساخت استادیوم بابل نیازمند اعتبار است

ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به دریافت روزانه یک مدال در استان گفت: ورزشکاران مازندران در سال جاری تاکنون ۲۰۸ مدال ورزشی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی صبح چهارشنبه در نشست پیگیری پروژه‌های ورزشی اظهار داشت: مازندران تا به امروز ۲۰۸ مدال کسب کرده است میانگین هر روز یک مدال داشتیم.

رجبی از افتخارآفرینی‌های ورزشکاران و دلاور مردان و شیرزنان مازندرانی گفت و افزود: مازندران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و در کسب مدال، حتی از استان تهران هم بالاتر بود.

وی از ساختار اداری دستگاه ورزش مازندران گفت و بیان داشت: پنج شهرستان ما و مخصوصاً شهرهای مهم و مدال آور ما نمایندگی هستند، اما نیازمند این هستیم که این نمایندگی‌ها به اداره تبدیل گردد تا امورات این شهرها بهتر پیش برود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از سرعت دادن به افتتاح پروژه‌های ورزشی اشاره کرد و تاکید داشت: به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه کاره هستیم و تا پایان سال بخشی از این پروژه‌ها را به افتتاح می‌رسانیم.

وی خواستار افزایش اعتبارات ورزش استان مازندران شد و افزود: بخشی از باشگاه‌های ما که در لیگ‌های کشوری هستند در شهرستان بابل حضور دارد وباشگاه دریای بابل به دلیل مشکل نداشتن ورزشگاه در شهر دیگری رقابت می‌کند که آماده سازی ورزشگاه شهدا هفتم تیر بابل جزو اولویت‌های ماست.

رجبی از ساخت استادیوم ویژه در شهرستان بابل خبر داد و گفت: پروژه حیدرکلای بابل پروژه مهم دیگر شهرستان بابل است. ساخت استادیوم ۱۵ هزار نفری برنامه‌ای است که قرار است در حیدرکلا صورت بگیرد که نیازمند تزریق بودجه ویژه هست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خاطرنشان کرد: در حد توان استانی بودجه و اعتباراتی برای پروژه‌های ورزش شهرستان بابل قرار دادیم که برای پیشرفت پروژه‌ها، بودجه و اعتبار ویژه خواستاریم.

کد خبر 5933456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha