۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

برخی کشورهای منطقه رفتاری دوگانه در برابر مردم غزه دارند

برخی کشورهای منطقه رفتاری دوگانه در برابر مردم غزه دارند

اهواز- امام جمعه اهواز گفت: برخی کشورهای منطقه نظیر ترکیه رفتار دوگانه در قبال غزه دارند و در حالی که سخن از حمایت از مردم غزه می‌کنند از طرف دیگر برای تأمین منافع رژیم اشغالگر تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد: امروز رژیم اشغالگر قدس در برابر چشم جهانیان و سکوت سازمان‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر مشغول جنایت در غزه است.

وی با اشاره به اینکه زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه به جرم دفاع از خاک و وطن خود به خاک و خون کشیده می‌شوند، افزود: میزان بمب و موشک‌هایی که بر سر مردم مظلوم غزه فرود آمده از میزان حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی بیشتر است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه استکبار جهانی و در رأس همه آنها آمریکای جنایتکار حامی رژیم صهیونیستی هستند، تاکید کرد: این رژیم کودک کش، ناقض حقوق بشر، جنایت کار جنگی و نقض کننده کنوانسیون ژنو است که به مردم غیر نظامی حمله می‌کند و باید در مجامع بین‌المللی به این جنایت‌ها رسیدگی شود.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: برخی کشورهای منطقه نظیر ترکیه رفتارهای دوگانه در قبال حمایت از مردم غزه دارند و در حالی که سخن از حمایت از مردم بی دفاع غزه می‌کنند از طرف دیگر در راستای تأمین منافع رژیم اشغالگر قدس تلاش می‌کنند.

وی افزود: امروز جبهه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس مقاومت جانانه‌ای داشته است و عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی انجام و هیمنه این رژیم پوشالی را شکست.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود حجاب و عفاف را از جمله مطالبات مردم دانست و گفت: همه ما باید در موضوع امر به معروف و نهی از منکر و انجام تذکر لسانی کوشا باشیم.

حجت الاسلام موسوی فرد اضافه کرد: اشتغال و ازدواج آسان از مطالبات جوانان است و مسئولان تلاش‌های خوبی برای اشتغالزایی انجام داده‌اند و باید در این زمینه اقدامات بیشتری انجام گیرد.

وی بر توجه بیشتر مسئولان به موضوع کشاورزی و تأمین آب کشاورزی تاکید کرد.

کد خبر 5935125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha