۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱

رییس جهاد کشاورزی خمین:

۲۸ نفر در خمین برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک معرفی شدند

۲۸ نفر در خمین برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک معرفی شدند

اراک- رییس جهاد کشاورزی خمین گفت: ۲۸ نفر به منظور دریافت ۳ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به بانکهای عامل معرفی شدند.

احمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۳ فقره پرونده نیز برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش دام و طیور به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان از محل مردمی‌سازی یارانه‌ها به بانک عامل معرفی شدند.

وی با اشاره به استمهال پنج فقره تسهیلات خسارت دیدگان از خشکسالی ادامه داد: بیش از ۲۱ میلیون تومان در قالب مصوبه بند خ ماده ٣٣ قانون برنامه توسعه از دیگر اقدامات این اداره برای حمایت از بهره بهره برداران بخش کشاورزی است.

رییس جهاد کشاورزی خمین گفت: ۳۵۰ نفر برای دریافت تسهیلات جبران خشکسالی به مبلغ بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با بانک معرفی شدند.

جعفری با اشاره به معرفی ۶۶ نفر برای دریافت تسهیلات جبران خسارت سیل بیان کرد: ۲۱ نفر نیز برای دریافت تسهیلات خرید ادوات و دنباله‌بندهای کشاورزی از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان معرفی شدند.

وی با اشاره به ثبت ۹۷ فقره اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد توسط جهاد کشاورزی شهرستان خمین، تصریح کرد: معرفی ۹ نفر برای دریافت تسهیلات خرید انواع بذرکارها و آماده‌سازی زمین از محل اعتبارات طرح جهش تولید دیم‌زارها به مبلغ حدود یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان و معرفی برای دریافت تسهیلات بند الف تبصره ١٨ جهت اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار، انتقال آب با لوله و استخر ذخیره آب به مبلغ ۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات حمایتی جهاد کشاورزی خمین در سال جاری است.

کد خبر 5936696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha