۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷

رییس شورای شهر دزفول:

عادی بودن اسناد به چالش جدی زمین‌های دزفول تبدیل شده است

عادی بودن اسناد به چالش جدی زمین‌های دزفول تبدیل شده است

اهواز - رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه اغلب زمین‌های دزفول دارای سند عادی هستند، گفت: این موضوع به چالشی جدی برای دزفول تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدباقر موسوی فخر پیش از ظهر امروز چهارشنبه در یکصد و نود و نهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر دزفول در صحن علنی این شورا با بیان اینکه درآمدهای شهرداری دزفول تنها پاسخگوی هزینه‌های جاری این شهرداری است، افزود: اجرای طرح‌های عمرانی در دزفول به عنوان مهمترین مطالبه مردم از شورای اسلامی شهر دزفول نیاز به منابع درآمدی دارد.

وی با بیان اینکه اغلب زمین‌های دزفول دارای سند عادی هستند و این موجب شده تا امکان مصالحه این زمین‌ها با شهرداری وجود نداشته باشد، ادامه داد: بخش زیادی از منبع درآمد بودجه سال گذشته شهرداری دزفول از طریق فروش ملک پیش بینی شده بود که این مهم محقق نشد.

موسوی فخر ضمن تاکید بر لزوم حرکت شهرداری دزفول در مسیر درآمدزایی پایدار تصریح کرد: اگرچه شهرداری در ماه‌های اخیر در تلاش بوده است که منابع درآمدی خود را افزایش دهد ولی اجرای طرح‌های عمرانی مورد انتظار مردم در شرایط کنونی جز با فروش ملک ممکن نیست.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم کار عمرانی در دزفول انجام شود باید ملک به فروش برسانیم و گره فروش ملک نیز حجم بالای اسناد عادی است.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به کار کارشناسی دقیق کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر دزفول تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه این شورا طی ماه‌های اخیر با کار کارشناسی دقیق ضمن تحلیل روند بودجه ریزی و چرایی ردیف‌های محقق نشده و نقاط ضعف و قوت، بودجه شهرداری را طی ۱۰ سال گذشته تدوین کرد که یکی از چالش‌های همیشگی محقق نشدن منابع درآمدی بود.

کد خبر 5939907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha