۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

امام جمعه میامی:

امروز جهان اسلام «متحد» است/ ضربه مقاومت عراق به اسراییل

امروز جهان اسلام «متحد» است/ ضربه مقاومت عراق به اسراییل

میامی- امام جمعه میامی گفت: امروز کشورهای عربی و مسلمان در حال متحد شدن هستند و آن روز را خواهیم دید که اسراییل نابود شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع ضمن بیان اینکه آتش بس چند روزه‌ای که در غزه اعلام شده پشت پرده‌هایی دارد، تاکید کرد: مقامات تلاویو و آمریکا سعی دارند با توقف چند ساعته جنگ و ارسال چند کامیون مواد غذایی و دارویی آن هم فقط برای قسمتی از جنوب غزه می‌خواهند وانمود کنند که جان غیرنظامیان برایشان اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه این آدم کشان و کودک کشان و نسل کشان می‌خواهند خودشان را مظلوم جلوه بدهند، افزود: اسرائیل و آمریکا کسانی هستند که چهار هزار کودک را در همین روزهای اخیر به شهادت رسانده‌اند و می‌خواهند مظلوم نمایی کنند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه امروز کشورهای عربی و مسلمان در حال متحد شدن هستند و آن روز را خواهیم دید که اسرائیل نابود شود، ابراز کرد: در روزهای اخیر شاهد هستیم که حشد الشعبی به بندر ایلات اسرائیل حملاتی کرده که از بابت ژئوپولتیک و اقتصادی و راهبردی برای اسرائیلی‌ها اهمیت دارد چرا که ۹۹ درصد تجارت اسرائیل از راه بنادر صورت می‌گیرد.

عزیزی با بیان اینکه ضربه مهم و هدفمند مقاومت عراق تنها بعد نمادین و هشدارآمیز نداشت و نشان داد که حشد الشعبی زیر سایه حضور نظامی آمریکا در عراق به توانمندی‌های تسلیحاتی رسیده است، گفت: حشد الشعبی نشان داده که در مقابل اسرائیل می‌ایستد.

وی اشاره به انتخابات پیش رو و مشارکت بالای مردم میامی در انتخابات دور قبل مجلس بیان کرد: ما به عنوان مردم باید بدانیم که شور و هیجان انتخابات را باید به مشارکت پرشور در پای صندوق‌ها بدل سازیم زیرا این دوره انتخابات اهمیت بسیاری دارد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه شور انتخاباتی باید با انتخاب اصلح نیز همراه شود، گفت: هر کنشی که بتواند مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهد، رفتاری در راستای تقویت مقبولیت و اقتدار ملی است و متقابلاً هر اقدامی که متضاد با مشارکت باشد، با ایران قوی، مغایر است.

کد خبر 5941322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha