۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

امروز بیش از هر زمان دیگری به نسخه حیات‌بخش بسیج نیاز داریم

امروز بیش از هر زمان دیگری به نسخه حیات‌بخش بسیج نیاز داریم

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به نسخه حیات‌بخش بسیج نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری صبح یکشنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و بسیجیان که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج نهادی مقدس است که نمی‌توان نمونه آن را در جای دیگر یافت.

وی افزود: تأسیس بسیج قیام بزرگی بر علیه تفکرات استکبار جهانی بود که در آن از انسان‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بسیجی آن است که با دوستان خود با محبت رفتار می‌کند و نسبت به دشمنان سختگیر است.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تعابیر بسیار مختلفی را برای بسیج مطرح کرده‌اند که نشان از جایگاه بسیج دارد و امروز بیش از هر زمان دیگری به نسخه حیات‌بخش بسیج نیاز داریم.

وی ادامه داد: بسیج یک مأموریت ویژه برعهده دارد و آن تربیت نسلی برای ظهور امام زمان (عج) است که خود را برای ظهور آماده کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بسیج در دفاع مقدس، سازندگی کشور، دفاع از حرمین شریفین و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره ثابت قدم بوده و برای حفظ و گسترش تفکر اسلام ناب گام برداشته است و امام راحل (ره) درخواست محشور شدن با بسیجیان را در قیامت دارد زیرا بسیج مخلص است.

کد خبر 5943895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha