۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان: 

مادران ایرانی سلوک زینبی و فاطمی بیابند

مادران ایرانی سلوک زینبی و فاطمی بیابند

رشت - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلانی‌ها طلایه دار برپایی روضه خانگی هستند، گفت: مادران ایرانی سلوک زینبی و فاطمی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر یکشنبه در همایش ویژه روز میلاد حضرت زینب (س) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: زینب فقط یک اسم نیست بلکه رسم است و این بانوی مطهره الگویی برای جامعه انسانیت است.

وی به تشریح ویژگی‌های مثال زدنی حضرت زینب (س) پرداخت و افزود: حضرت زینب (س) به تنهایی الگوی تمام عیار برای سعادتمندی بشری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به اهمیت احیای مجلس روضه خانگی بیان کرد: گیلانی‌ها طلایه دار برپایی روضه خانگی هستند و این فرهنگ معنوی و اثرگذار باید بسط و گسترش یابد.

مهدوی با بیان اینکه برپایی روضه‌های خانگی برکات ارزشمندی برای جامعه و خانواده دارد، گفت: برپایی روضه‌های خانگی پرورش دهنده انسان‌های سالم و صالح است.

وی با اشاره به تلاش‌های ضد اسلامی دشمن در ابعاد مختلف افزود: دشمن روضه‌های خانگی را نشانه رفته است و تلاش می‌کند معنویت را از دل خانه‌ها بیرون کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تلاش دشمن در تضعیف مقام و جایگاه مادری اضافه کرد: مادران ستون و استوانه مؤثر و محرک خانواده و جامعه هستند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

مهدوی با بیان اینکه مادران ایرانی سلوک زینبی و فاطمی پیدا کنند، گفت: توجه مادران و بانوان به سیره حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) جامعه را به سمت تعالی می‌کشاند.

وی با بیان اینکه مادران گیلانی میراث دار روضه‌های خانگی حضرت فاطمه (س) هستند، افزود: روضه‌های خانگی حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار اثرگذار و تکان دهنده بود و این اثرگذاری همچنان جاری و ساری است.

کد خبر 5944308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha