۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۹

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبرداد؛

آمادگی سپاه برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور

آمادگی سپاه برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور

شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: سپاه آمادگی لازم برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و پیشرفت تا پایان سال را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری صبح سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، گفت: تعامل بسیار خوب بین سپاه و آموزش و پرورش در موضوعات مختلف ازجمله؛ راهیان نور، وجود دارد.

وی با اشاره به آمادگی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت تا پایان سال، با اشاره به اهمیت این اردوها، اظهار کرد: بر اساس تفاهمات شکل گرفته بین سپاه و آموزش و پرورش، این اعزام‌ها انجام می‌شود تا دانش آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس و مراکز علمی استان و کشور بازدید کنند و با عملکرد گذشته رزمندگان و پیشرفت‌های علمی آشنا شوند.

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه اظهار کرد: سطح همکاری‌های آموزش و پرورش و بسیج در بهترین و بالاترین سطح قرار دارد.

وی، افزود: موضوعات علمی بسیج، درس‌های آمادگی دفاعی و بحث بسیار مهم راهیان نور و راهیان پیشرفت در این جلسه مطرح شد.

امیریان گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی خوب صورت گرفته شاهد بهره مندی دانش آموزان از فعالیت‌های گسترده و متنوع و اثربخش بسیج باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رفتار و فرهنگ ناب بسیج می‌تواند در جنگ ترکیبی دشمن به دانش آموزان ما کمک کند و اردوهای راهیان نور در انتقال مفاهیم بزرگ ۸ سال دفاع مقدس بسیار مهم است و سهم بسیار خوبی برای این موضوع بازکرده و نقش بسیار مهمی برای قائل هستیم.

کد خبر 5945827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha