۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶

کلمبیا به یک زن فلسطینی و فرزندانش تابعیت اعطا می‌کند

کلمبیا به یک زن فلسطینی و فرزندانش تابعیت اعطا می‌کند

یک زن فلسطینی و فرزندانش که با دستور رئیس جمهور کلمبیا تابعیت این کشور را دریافت خواهند کرد، وارد بوگوتا شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، خورخه دیاز مسئول امور کنسولی دولت کلمبیا در گفتگو با خبرنگاران از ورود یک زن فلسطینی و فرزندانش به بوگوتا به منظور دریافت تابعیت کلمبیا خبر داد.

به گزارش این خبرگزاری، این زن فلسطینی که نام خانوادگی‌ اش المصری معرفی شده به همراه فرزندانش با دستور گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا، تابعیت این کشور را دریافت خواهند کرد.

مسئول امور کنسولی دولت کلمبیا با اشاره به اینکه شوهر این زن درحالی که تابعیت کلمبیایی داشته در کودکی به غرب آسیا مهاجرت کرده است، از انتقال این خانواده به بوگوتا خبر داد.

به گفته دیاز، پدر این خانواده با مراجعه به سفارت کلمبیا در قاهره خواستار کمک دولت کلمبیا به همسر و فرزندانش شده بود و این درخواست توسط گوستاوو پترو رئیس جمهور این کشور پذیرفته شده است.

گفتنی است که کلمبیا اوایل آبان ماه سال جاری در اعتراض به جنایت های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم غزه اعلام کرد که تصمیم دارد سفیر این کشور را از اراضی اشغالی فرا بخواند.

این کشور درباره حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرده بود: اگر اسرائیل به کشتار مردم فلسطین پایان ندهد، ما هم نمی‌ توانیم در آنجا بمانیم.

کد خبر 5949772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha