۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۰

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن موادمعدنی ومصالح ساختمانی از لرستان

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن موادمعدنی ومصالح ساختمانی از لرستان

خرم‌آباد - رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، گفت: یک میلیون و ۶۵ هزار و ۲۲۸ تن مصالح ساختمانی و مواد معدنی از استان جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش موسیوند امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه حمل مصالح ساختمانی و مواد معدنی با تناژ مناسب و اخذ بارنامه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: برای همین منظور جلسات متعدد حضوری برگزار شده است و تمام تلاش‌ها پیرو این مسئله است که حمل این محمولات توسط رانندگان دارای کارت هوشمند و تحت صحابت اسناد حمل (بارنامه) صورت گیرد.

وی ادامه داد: در هشت‌ماهه سال جاری یک میلیون و ۶۵ هزار و ۲۲۸ تن مصالح ساختمانی و مواد معدنی در قالب ۵۴ هزار و ۹۷۷ بارنامه در استان جابه‌جا شده است.

رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: طی سال جاری علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با ذی‌نفعان حوزه مصالح ساختمانی و معدنی، یک کارگروه ویژه ساماندهی حمل مواد معدنی و مصالح ساختمانی در سطح ادارات کل مرتبط استان تشکیل شده است.

موسیوند، تصریح کرد: در راستای تسهیل در صدور بارنامه مواد معدنی، در شهرستان بروجرد دو شرکت حمل‌ونقل کالا اقدام به دایر کردن دفتر صدور بارنامه در خروجی معادن جهت جلوگیری از فرار بار کردند.

وی اضافه کرد: با مراجعه حضوری کارشناسان حمل‌ونقل اداره کل استان برای ۱۲۸ مورد از معادن شهرستان‌های دورود، بروجرد و چگنی شناسنامه صادر شد.

کد خبر 5951890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha