۹ آذر ۱۴۰۲، ۱:۰۷

سعید عبدولی:

تجهیزات خانه کشتی را در ۱۴ سالی که بازیکن تیم ملی بودم ندیده بودم

تجهیزات خانه کشتی را در ۱۴ سالی که بازیکن تیم ملی بودم ندیده بودم

اهواز - مدیر فنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران گفت: چند روز پیش به خانه کشتی رفتم، تجهیزات و امکاناتی را دیدم که در حدود ۱۴ سالی که بازیکن تیم ملی بودم ندیده بودم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عبدولی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) که در مجموعه ورزشی سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد اظهار کرد: خدا را شکر بازیکن‌های ما در این رقابت‌ها عالی بودند اما از همه پتانسیل خود برخوردار نبودیم زیرا ورزشکارانی مثل امین میرزازاده، مهدی محسن نژاد، دانیال سهرابی، امین کاویانی نژاد و چند نفر دیگر کشتی نگرفتند که با وجود همه این‌ها نتیجه خوبی گرفته شد.

مدیر فنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران گفت: ورزشکاران ما گاهی از نظر اعتماد به نفس با مشکل مواجه می‌شوند ولی از آنجایی که مسابقات در خوزستان برگزار شد و مردم حضور پرشوری داشتند که آنها را تشویق کرده و دلگرمی می‌دادند سبب شد تا آنها اعتماد به نفس لازم را به دست آوردند و کشتی که باید می‌گرفتند انجام شد.

وی در خصوص مربیگری اش گفت: ان‌شاءالله اگر خدا بخواهد فقط سعی می‌کنم یا در شهرستان و یا تیم ملی کار کنم و در مقطع‌های دیگر مثل لیگ شرکت نکنم.

مدیر فنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران عنوان کرد: با رئیس فدراسیون کشتی مشکلی ندارم، وی آدمی بزرگ و از پیشکسوت‌های ما هستند که برای کشتی زحمت می‌کشند. وی دلسوزانه ورزشکاران را از نظر مالی حمایت می‌کند و برای آنها پاداش می‌گیرند همچنین تجهیزات خوبی را هم برای آنها مهیا کرده است.

عبدولی ادامه داد: چند روز پیش که به خانه کشتی رفتم، تجهیزات و امکاناتی را دیدم که در حدود ۱۴ سالی که بازیکن تیم ملی بودم ندیده بودم.

وی گفت: روی تشک کشتی زبان من، بازوان و پاهای من هستند که این خوب است اما اگر زبانم تند است و خوب نمی‌چرخد مردم از ما خرده نگیرند.

کد خبر 5953849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha