۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

چرا به تیم ملی دعوت نمی شود؟

آمادگی بالای مهدی قایدی در امارات و پیام برای قلعه نویی

آمادگی بالای مهدی قایدی در امارات و پیام برای قلعه نویی

عملکرد تاثیرگذار مهدی قایدی دراتحاد کلبا بار دیگر تبدیل به سوژه انتقاد از کادر فنی تیم ملی ایران به دلیل دعوت نکردن این بازیکن به اردو شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قایدی مهاجم ایرانی اتحاد کلباء امارات در آخرین بازی این تیم در لیگ امارات موفق به زدن دو گل مقابل الامارات شد تا از هشت بازی انجام شده برای تیم باشگاهی خود ۶ گل، یک پاس گل و تأثیر مستقیم در گرفتن دو پنالتی داشته باشد.

آمار مطلوب مهاجم مورد اعتماد فرهاد مجیدی باعث شده تا منتقدان امیر قلعه نویی بار دیگر نسبت به لیست بازیکنان دعوت شده به اردوهای اخیر تیم ملی ایران لب به اعتراض بگشایند.

قلعه نویی که در اردوهای ابتدای سال ۱۴۰۲ از قایدی دعوت می‌کرد پس از حضور او در فوتبال امارات و بازی کردن زیر نظر فرهاد مجیدی قید او را به طور کامل زد تا یکی از ابهامات دعوت شده‌ها به اردوهای تیم ملی ایران در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ و بازی‌های دوستانه در مسیر موفقیت در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا باشد.

با این حال قلعه نویی در خط حمله خود بازیکنانی همچون سردار آزمون و مهدی طارمی را دارد و ترجیح می‌دهد برای انتخاب جانشین برای آنها سراغ نفراتی همچون شهریار مغانلو یا کریم انصاریفرد برود. انتخاب‌های او برای خط آتش تیم ملی ایران نشان از اعتقاد به بازیکنانی با فیزیک مناسب در نبردهای یک به یک است. او در روزهای مصدومیت مغانلو حاضر به دعوت از قایدی هم نشد تا انصاریفرد را با ۳۴ سال سن دعوت کند که هیچ فایده‌ای هم در بازی‌های اخیر نداشته است.

قایدی ۱۶۶ سانتی متری برای بازگشت به تیم ملی ایران نه تنها باید آمار ایده آل خود در لیگ امارات را حفظ کند بلکه منتظر تغییر دیدگاه و تاکتیک‌های تیم ملی ایران باشد تا شاید این بار بتواند مسافر قطر برای جام ملت‌های آسیا باشد.

کد خبر 5955037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha