۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۹

احترام شبکه ورزش با ایده جدید؛

درخواست دروازه بان و سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان از مسئولان

درخواست دروازه بان و سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان از مسئولان

اعضای تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان از این تیم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ناشنوایان که یکی از تیم های پرافتخار ورزش کشور است با وجود کسب عناوین پرتعداد کمتر مورد توجه قرار گرفته است. همین امر باعث گلایه اعضای این تیم شده است.

مهدی کرمعلی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که اخیرا به همراه این تیم قهرمان جهان شده است در این مورد گفت: ۶ سال است که به سختی تمرین کردیم و بیشتر از این که کنار خانواده مان باشیم در اردوها و تمرینات بودیم تا توانستیم قهرمان جهان شویم اما در همه این مدت نه شغلی داشتیم و نه درآمدی.

وی که به همراه رضا داورزنی سرمربی تیم ملی در برنامه ۲۰۲۰ شبکه ورزش حضور پیدا کرده بود خواستار توجه بیشتر مسئولان به این تیم شد.

داورزنی سرمربی تیم ملی نیز در مورد قهرمانی این تیم در جهان گفت: تلاش کردم ذهنیت بازیکنان را برای قهرمانی در جهان بالا ببرم. بازیهای تدارکاتی زیادی برگزار کردیم که تعدادی از آنها با تیم های لیگ برتری بود و در نهایت توانستیم قهرمان جهان شویم.

مهدی کرمعلی البته یک درخواست دیگر را هم مطرح کرد و گفت: انتظار ما این است به غیر از پاداش هایی که دریافت می کنیم در مراسم ها و جشن هایی که برای قهرمانان ورزشی گرفته می شود ما هم حضور داشته باشیم.

نکته قابل توجه حضور این دو عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان در شبکه ورزش این بود که با تدبیر مسئولان برنامه یک رابط ناشنوایان هم در گوشه تصویر قرار گرفته بود تا هم تیمی ها و افرادی که ناشنوا هستند بتوانند از صحبت های کرمعلی و داورزنی استفاده کنند.

کد خبر 5959718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha