۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۵

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

تظاهرات «جمعه خشم» در ۵ استان کشور برگزار می شود

تظاهرات «جمعه خشم» در ۵ استان کشور برگزار می شود

تهران- معاون امور استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری تظاهرات «جمعه خشم» در پنج استان کشور هم زمان با جمعه ۱۷ آذر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی در روز جمعه ۱۷ آذر ماه در استان‌های مرکزی، همدان، کرمان، فارس و سمنان بعد از اقامه نمازهای جمعه تظاهرات «جمعه های خشم» را برگزار خواهند کرد و برای بار دیگر فریاد حمایت از فلسطین را سر خواهند داد.

معاون امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: این روزها جهان شاهد جنایات بی شرمانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

وی افزود: قریب به دو ماه است که بمب‌های اهدایی آمریکای جنایتکار در مقابل چشمان جهانیان بر سر مردم و کودکان غزه فرو می‌ریزد و گلوله‌های صهیونیست‌های خون آشام قلب زنان و مردان و جوانان فلسطینی را نشانه رفته است، البته در این نبرد نابرابر مقاومت بهت انگیز مردم فلسطین موجب حیرت جهانیان شده و چهره پلید رژیم منحوس صهیونیستی را بیش از پیش نمایان کرده است.

محمودی گفت: هیچ شکی نیست که خون این مظلومان گریبان آمریکایی و صهیونیست‌ها را خواهد گرفت و پیروزی نهایی از ملت فلسطین خواهدبود.

وی افزود: ما ضمن محکومیت مجدد جنایات وحشیانه غاصبان فلسطین از دولت‌های کشورهای اسلامی می‌خواهیم به رسالت تاریخی خود عمل کنند و به دولت کشور مصر می‌گوئیم در صورت کوتاهی در حمایت از ملت فلسطین و گشودن گذرگاه رفح در جنایات رژیم صهیونیستی شریک خواهند بود.

کد خبر 5960035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha