۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲

در گفت و گو با مهر؛

لیگ برتر فوتسال را دوباره استارت زدیم/ اتحاد بالای بازیکنان مس

 لیگ برتر فوتسال را دوباره استارت زدیم/ اتحاد بالای بازیکنان مس

تبریز - سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به درخشش بازیکنانش در بازی مقابل کراپ الوند، گفت: با اتحاد بازیکنانم، لیگ برتر فوتسال را دوباره استارت زدیم.

اسماعیل تقی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن ابراز خوشحالی از برد ۶ بر صفر شاگردانش مقابل تیم کراپ افزود: بعد از یک باخت و یک مساوی نیاز مبرم به برد در این بازی داشتیم و جا دارد از تمام بازیکنانم تشکر کنم که از دقیقه اول تا پایان بازی تلاش کردند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون عنوان کرد: شاگردانم بسیار مصمم بودند که بازی امروز را با برد تمام خواهند کرد، امیدوارم در ۱۲ هفته آتی بدون اشتباه پیروز میدان باشیم.

تقی پور با اشاره به برنامه تیم مس در ادامه لیگ، یادآور شد: امروز با سعی و تلاش شاگردانم و همچنین اتحاد دوباره تیمی مان لیگ برتر فوتسال را با قدرت استارت زدیم و برای رسیدن به هدف باشگاه بزرگ مس سونگون ورزقان خواهیم جنگید.

وی با اشاره به حضور دوباره مهدی جاوید آقای گل فصل قبل فوتسال در بازی امروز مقابل کراپ، اذعان داشت: خدا را شکر جاوید با حفظ روحیه و شرایط فیزیکی خود در تمرینات تیمی امروز توانست ۲ گل زیبا برای تیمش به ثمر برساند و بنده خیلی خوشحال هستم که بعد از ۱۲ هفته توانستیم تیم یک دست و کامل خودمان را روانه بازی کنیم.

سرمربی فوتسال مس سونگون ورزقان در خصوص قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال جاری اظهار کرد: فصل قبل علی رغم اینکه هفت امتیاز نسبت به تیم رده دومی پیش بودیم قول قهرمانی نداده بودم چرا که معتقد هستم لیگ تا لحظه پایانی دست خوش تغییرات خواهد بود ولی تمام تلاش خودمان را برای رسیدن به هدف باشگاه مس به کار خواهیم گرفت.

تیم مس سونگون ورزقان با برد ۶ بر صفر خود مقابل کراپ ۳۶ امتیازی شده و با حفظ جایگاه دومی خود در جدول لیگ برتر فوتسال همچنان در تعقیب حریف خود گیتی پسند اصفهان است.

کد خبر 5960490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha