۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

امام جمعه آرادان:

آرادان بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته است/ ضرورت انتخاب اصلح

آرادان بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته است/ ضرورت انتخاب اصلح

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه مردم این شهرستان بالاترین مشارکت استان سمنان را در انتخابات قبل داشته‌اند، گفت: امسال نیز مردم با حضور پای صندوق‌ها افراد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: انتظار ما از مردم و نامزدها این است که سعه صدر داشته باشند چرا که هنوز در مرحله ثبت نام و تأیید صلاحیت‌ها قرار داریم اما هر روز شاهد بروز شایعات و گمانه زنی‌ها هستیم در صورتی که باید صبر کرد و گذاشت تا نهادهای قانونی و متصدی فرایندهای انتخابات را در آرامش طی کنند.

وی با بیان اینکه فضای شهرستان آرادان، فضای وحدت و همدلی است و باید آن را حفظ کرد، افزود: باید صبر داشت و عجله را کنار گذاشت و از سوی دیگر دقت داشت که همه آنچه در فضای مجازی بیان می‌شود، درست نیست لذا نباید زود قضاوت کرد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه هرکس از فیلتر دستگاه‌های نظارتی تأیید کرد، در رقابت انتخابات شرکت می‌کند و مردم نیز با تحقیق و بررسی تلاش می‌کنند تا بهترین‌ها را انتخاب کنند، بیان کرد: مردم باید به کسانی که مدبر و دلسوز هستند و حقیقتاً در خط ولایت باشند را انتخاب کنند.

شریفی نیا با بیان اینکه آرادان علیرغم جمعیت اندک، بالاترین نرخ مشارکت استان سمنان در در دو انتخابات اخیر داشته است، تاکید کرد: حدود ۸۰ درصد مردم این شهرستان در دو انتخابات اخیر حضور داشتند و این سبب شد تا آرادان رتبه دوم کشور را نیز در زمینه مشارکت، کسب کند.

وی با بیان اینکه انتخابات اسفند ماه پیش رو دارای اهمیت بسیاری است، افزود: در هیچ انتخاباتی شاهد نبودیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی از یک سال قبل درباره اهمیت آن صحبت کرده باشند و این نشان از اهمیت انتخابات امسال است.

امام جمعه آرادان با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس جمهور کوبا بیان کرد: معظم له فرمودند که روابط ما با کشورهای دنیا باید بیشتر شود زیرا دولت حجت الاسلام، دولت کار است.

شریفی نیا با بیان اینکه ما مشکلات اساسی در کشور داریم اما از سوی دیگر دولت کارهای اساسی را در دست اجرا دارد، گفت: بعد از ۲۰ سال شاهد هستیم که رئیس جمهور کوبا به کشورمان سفر کرده و این نشان از دیپلماسی دولت سیزدهم دارد و این پاسخی به کسانی است که می‌گفتند دولت بلد نیست با دنیا ارتباط داشته باشد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی مسئله فلسطین تنها در بین روشن فکران سیاسی مطرح بود و جوانان ما نمی‌دانستند که چه ظلمی به مردم فلسطین می‌شود اما انقلاب این موضوع را از انحصار روشن فکران محدود بیرون و به صحنه زندگی مردم آورد، افزود: امروز حتی کودکان دبستانی آرادان نیز می‌داند که امروز در فلسطین چه می‌گذرد.

کد خبر 5960869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha