۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

با هدف جذاب‌سازی فضای یادگیری؛

طرح ابتکاری«بازی هوش» ویژه دانش‌آموزان ابتدایی اردبیل اجرا می‌شود

طرح ابتکاری«بازی هوش» ویژه دانش‌آموزان ابتدایی اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح ابتکاری « بازی هوش» با هدف تقویت هوش‌های چندگانه با جذاب سازی فضای یادگیری از طریق بازی در مدارس اردبیل اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خدابنده پیش از ظهر شنبه در نشست علمی-تخصصی معاونین و کارشناسان آموزش ابتدایی استان اظهار کرد: طرح ابتکاری بازی هوش» با هدف تقویت هوش‌های چندگانه با جذاب‌سازی فضای یادگیری از طریق بازی در مدارس اردبیل اجرایی می‌شود.

وی افزود: «بازی هوش» طرحی ابتکاری و ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی استان اردبیل در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین تنوع بخشی به فرآیند یاددهی-یادگیری هدف دیگری است که با اجرا «بازی هوش» به دنبال دستیابی به آن هستیم.

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: این طرح در دو مرحله منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نیمه دوم فروردین ۱۴۰۳ شاهد اختتامیه این طرح خواهیم بود.

خدابنده گفت: طرح شهید همت به عنوان بزرگترین رویداد علمی صلاحیت حرفه ای و برنامه توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه آموزش ابتدایی می‌باشد که در استان اردبیل در قالب ۳ قطب برگزار شد که مشارکت و همراهی همکاران حوزه ابتدایی در سراسر استان در نوع خود بسیار بی نظیر بود.

وی با تاکید بر اجرای دقیق برنامه‌های معاونت آموزش ابتدایی در نواحی و مناطق استان گفت: شاخص‌های ارزیابی عملکرد آموزش ابتدایی در نواحی و مناطق با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت و همچنین انعکاس توفیقات به دست آمده در افکار عمومی، تدوین و ابلاغ شده است که همچون سال گذشته در جشنواره اسوه‌های تلاش، از برترین‌های این ارزیابی تجلیل خواهد شد.

کد خبر 5961489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha