۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴

رییس پلیس راهور اردبیل خبر داد؛

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در جاده‌های اردبیل

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در جاده‌های اردبیل

اردبیل - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: طرح زمستانی پلیس راهور اردبیل از ۲۱ آذرماه آغاز شده و تا ۲۰ اسفندماه سال جاری استمرار خواهد داشت.

سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در جاده‌های اردبیل، اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس راهور اردبیل از ۲۱ آذرماه آغاز شده و تا ۲۰ اسفندماه سال جاری استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توصیه‌های رانندگی در فصل زمستان به رانندگان ارائه شده و امیدواریم رانندگان با رعایت این موازین در سه ماه آینده کمترین تخلفات رانندگی را رقم بزنند، افزود: بازبینی سیستم گرمایش خودرو، بررسی وضعیت برف پاک کن وسیله نقلیه، کنترل وضعیت آج لاستیک‌های خودرو و استفاده از لاستیک‌های یخ شکن هنگام رانندگی در جاده‌های برفی و لغزنده و همراه داشتن زنجیر چرخ مناسب و کسب مهارت‌های کافی در استفاده از آن در ایام زمستان لازم و ضروری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و ادامه داد: حرکت با سرعت مطمئنه، پرهیز از تغییر مسیر ناگهانی و گردش سریع، رعایت فاصله طولی و رعایت حق تقدم از مهمترین مواردی است که باید از سوی رانندگان رعایت شود.

سرهنگ فتاحی از آمادگی کامل پلیس برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم استان اردبیل در این فصول خبر داد و خاطرنشان کرد: از عموم همشهریان تقاضا داریم تا با احترام به قانون و رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی بیش از پیش خدمت‌گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را یاری کنند.

کد خبر 5964698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha